Taki maly tescik LDKD :)

Sted Asketil

to Królestwo Dreamlandu
Ktos to jeszcze przeczyta? Sentyment do LDKD chyba caly czas pozostal we mnie - szegolnie po dzisiejszej dyskusji na IRC-u.

Pozdrawiam serdecznie :)

Sted Asketil

K.

to krolestwo_...@googlegroups.com
;)

--
Karolina von Lichtenstein

Otrzymałeś/-aś tę wiadomość, ponieważ jesteś zapisany/-a do grupy
„Królestwo Dreamlandu” w serwisie Grupy dyskusyjne.

Aby publikować na tej grupie, wyślij wiadomość e-mail na adres
krolestwo_...@googlegroups.com

Więcej opcji na stronie grupy
http://groups.google.com/group/krolestwo_dreamlandu?hl=pl?hl=pl

Zapraszamy również na forum dyskusyjne Królestwa Dreamlandu:
http://forum.dreamland.net.pl

---
Otrzymujesz tę wiadomość, bo subskrybujesz grupę „Królestwo Dreamlandu” w Grupach dyskusyjnych Google.
Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej wiadomości, wyślij e-maila na krolestwo_dreaml...@googlegroups.com.
Więcej opcji znajdziesz na https://groups.google.com/d/optout.

Sted Asketil

to Królestwo Dreamlandu

;)

--
Karolina von Lichtenstein

No tak - dobrze ze choc Sarmatka czyta jeszcze LDKD :)

A tak  wogole to fajnie Karolina :)

Pavel Svoboda, r.s.

to krolestwo_...@googlegroups.com
Kto mnie budzi?

W dniu 2014-08-12 00:52, Sted Asketil pisze:
> [...]
> w Grupach dyskusyjnych Google.
> Aby anulować subskrypcję tej grupy i przestać otrzymywać od niej

Sted Asketil

to Królestwo Dreamlandu

Kto mnie budzi?

Jak milo Pavel - dzisiaj wieczor duchow… Krzysiu J. rowniez  odwiedzil nas na IRC-u.

Fabiola tak mocno zatesknila za LDKD ze i mi sie udzielilo - wybaczysz pobodke? :)

Pozdrawiam serdecznie :)

Sted

Piotr M.

to krolestwo_...@googlegroups.com