Re: [KRUG:531] Podsumowanie dla użytkownika krakowrug@googlegroups.com - 1 wiadomość w 1 temat

Wojciech Smajda

to krak...@googlegroups.com
Hej Darek

Ja pracuje w Kompany na Kaźmierzu (ul. berka joselewicza) - jeśli mogę ci w czymś pomóc kontakt do mnie masz - na pl.linkedin.com/in/wsmajda

pozdrawiam

2012/11/13 <krak...@googlegroups.com>

Grupa: http://groups.google.com/group/krakowrug/topics

    Darek Finster <dariusz...@gmail.com> Nov 08 08:34AM -0800

    Ktoś z Krakowa pracuje w jakimś biurze co-workingowym?

    Jeżeli tak proszę o kontakt.

    Pozdrawiam,
    Darek

Otrzymałeś tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz Grupę dyskusyjną Google krakowrug.
Masz możliwość publikowania przez e-mail.
Aby anulować subskrypcję tej grupy, wyślij pustą wiadomość.
Aby uzyskać dostęp do większej liczby opcji, przejdź do tej grupy.

--
Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie „KRUG - Krakow Ruby Users Group”.
Aby zamieszczać posty w tej grupie, wyślij e-mail na adres krak...@googlegroups.com.

Wojciech Smajda
telefon kontaktowy: 698-599-520