Kraków Clojure User Group?

Marcin Kulik

to krak...@googlegroups.com
Hej,

Czy myślał ktoś może o założeniu krakowskiej grupy Clojure?
Jest Lambda Lounge, ale spotkania dotyczą programowania funkcyjnego w ogóle. Jestem pewien, że byłoby wielu chętnych na spotkania w tematyce stricte Clojure.

PS. Ja jestem słabym organizatorem i nie zgłaszam się na ochotnika aby się tym zająć nawet gdyby była cała chmara chętnych ;) Raczej zostawiam ten wpis jako "jedzenie do myślenia" (food for thought).

- Marcin

Adam Pohorecki

to krak...@googlegroups.com
Do istnienia grupy potrzebujemy głównie ludzi, którzy chcą o czymś
opowiedzieć. Jeżeli tacy rzeczywiście są, to ja mogę zająć się takimi
bzdetami jak założenie grupy na meetupie i znalezienie sali na
spotkania.

Pozdrawiam,
Adam