Logo - wybór

Rafał Pokrywka

to krakow-scal...@googlegroups.com
Witam

Jako że już trochę osób się dołączyło to pomyślałem że dobrze by było zrobić wspólny wybór logo (w załączniku).
Logo jest w zamierzeniu dla KSUG oraz ScalaCamp - na grafice jest ScalaCamp bo chronologicznie było to pierwsze :)

Prześlijcie swoje preferencje i/lub też propozycje jakiejś wariancji :)
Trochę opinii już do nas dotarło ale gdyby ktoś z tych osób zmienił zdanie to jeszcze jest czas.

Święta co prawda ale jako że chwila było to postuje - dla wszystkich wesołych świąt jeszcze raz.

pozdrawiam
Rafał
logo_set3_s.png

ags

to Rafał Pokrywka, krakow-scal...@googlegroups.com
Rząd 3 (środkowy), wersja A. Nie wiem, czy nie pasowałoby mu lekko bardziej kolorowej czcionki, np słowo Camp czerwone.

Bardzo kanciaste S mi nie leży, więc 1 i 2 odpadają.
4 - w ogóle jakieś dziwne, bardziej dla klubu miłośników tasiemca albo makaronu ;-)
5 - Hmm, pierwsze słabo widoczne, drugie "maybe", trzecie nie.

Wesołych.

2012/12/25 Rafał Pokrywka <rpok...@virtuslab.com>
Rafał

ags

Michał Pociecha

to krakow-scal...@googlegroups.com
3A jest ok, ewentualnie z napisem jak w 3B. 4C też mi się podoba, ale z drugiej strony faktycznie może się kojarzyć z pijawką albo tasiemcem. ;)

Sławomir Wójcik

to krakow-scal...@googlegroups.com
A mi właśnie się troche kanciaste lepiej podobają np. 2A

Konrad Malawski

to krakow-scal...@googlegroups.com
Też jestem fanem serii 3 (najbardziej 3C).
Flaga jest niby spoko, ale z drugiej strony ciężka do druku na materiałach chyba i może się dziwnie skojarzyć niektórym... ;)

--
Konrad

Łukasz Dubiel

to Konrad Malawski, krakow-scal...@googlegroups.com
2A z odwróconymi kolorami oraz z podpisem 2B również z odwróconymi kolorami. Seria 3 wygląda ładnie, chociaż dla mnie zbyt odbiega od loga scali.

--
Konrad

Jerzy Muller

to krakow-scal...@googlegroups.com
Mi się osobiście podobała wersja 4A, ale 3A z napisem jak w 3B powinno wyglądać dobrze.

--
Jerzy

Rafał Pokrywka

to krakow-scal...@googlegroups.com
Witam

Ja w sumie też głosuje za 3A + Camp czerwone. Ogólnie wyniki przedstawiają się nastepująco

3A + Czerwone "Camp" +4
2A +2
3C +1
4A +1