Zaawansowane szkolenia Scala / Akka / Play po tegororcznym JDD

Rafał Pokrywka

to krakow-scal...@googlegroups.com
Cześć

W ramach tegorocznego JDD będą warsztaty z podstaw Scali - prowadzone przez Konrada i z pomocą Jerzego. Będzie też warsztat z cascading/scalding prowadzone przez Andrzeja Grzesika i Konrada.

Dodatkowo chcemy zorgranizować szkolenia zaawansowane ze Scali lub Akka/Play. Szkolenia byłyby przeprowadzone przez trenera z Typesafe. Są to szkolenia 2-dniowe po których wystawiany jest certyfikat od Typesafe. Niestety te szkolenia będą płatne - koszt jeszcze ustalamy ale cena będzie niższa znacząco niż cena rynkowa tych szkoleń.

Poniżej ankieta z proponowanymi tematami także kliknijcie na temat który was najbardziej interesuje - to też nam powiem ile osób potencjalnie weźmie udział w szkoleniu - im więcej osób się potem zapisze tym niższa będzie cena. Ja podobnie jak Konrad jestem za szkoleniami zaawansowanymi żeby najwięcej wydobyć wiedzy od Typesafe'u :)

Pozdrawiam
Rafał Pokrywka