Πρόβλημα κατά την εγκατάσταση κουφωμάτων.

Panagiotis Kokkalidis

to koufomat...@googlegroups.com
Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω τι γίνεται στην περίπτωση ελαττωματικών κουφωμάτων και ποιο συγκεκριμένα γδαρμένων - γρατζουνισμενων τζαμιών στα κουφώματά.
Ποιο συγκεκριμένα η εταιρεία ήρθε και έκανε την εγκατάσταση, και την επόμενη μέρα αφού καθαρίστηκαν τα κουφώματα διαπιστώθηκε ότι το τζάμι έχει ένα βαθύ γρατζουνισμα κατά μήκος. Ύστερα από επικοινωνία μαζί τους έριξαν το φταίξιμο σε εμάς και ότι το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να αντικατασταθεί με δική μου χρέωση.
Έχει ξανασυμβεί κάποια ανάλογη περίπτωση;
Υπάρχει κάποιος υπεύθυνος που μπορώ να απευθυνθώ;

koufomata expert

to koufomat...@googlegroups.com
Αν δεν είναι σπάσιμο, αλλά γρατζουνιά και ειδικά στην εσωτερική πλευρά θα πρέπει να σας τα αντικαταστήσει. Τώρα αν η γρατζουνιά είναι στη εξωτερική επιφάνεια και αν έχετε παραλάβει την δουλειά και έχετε υπογράψει ότι παραλειφθεί καλώς, έχετε θέμα.
Αν θέλετε απαντήστε μου:
  • Σας έδωσαν εγγύηση μαζί με τα κουφώματα;
  • Τι διαστάσεις είναι περίπου το τζάμι;
  • Είναι ενεργειακό ή συμβατικό;
 Σας ρωτάω τα παραπάνω για να σας προτείνω ένα πιθανό συμβιβασμό.

Πιθανολογώ ότι κάτι τέτοιο δεν θα έχει συμβεί μόνο σ' εσάς.
Δεν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος, μπορείτε βέβαια να απευθυνθείτε στη  γενική γραμματεία καταναλωτή

Panagiotis Kokkalidis

to koufomat...@googlegroups.com
Καλημέρα,

Η γρατζουνιά είναι στην εξωτερική επιφάνεια, τα χαρτιά για την παραλαβή μου τα έδωσαν αλλά δεν τα έχω υπογράψει.

Εγγύηση δεν μου έχουν δώσει.
Το τζάμι είναι ενεργειακό.
Τις ακριβές διαστάσεις δεν τις ξέρω.

ΑΦΟΙ Γ. ΚΑΛΛΕΡΓΗ κ ΣΙΑ Ο.Ε.

to koufomat...@googlegroups.com
Ένα τέτοιο τζάμι έχει περίπου 40ευρώ/τ.μ. κρίμα για την φασαρία. Στο έντυπο παραλαβής να γράψεις ότι υπάρχει πρόβλημα και να τους το δώσετε, μετά να ζητήσεις και την εγγύηση.

koufomata expert

to koufomat...@googlegroups.com
Συμπληρώστε στο έντυπο παραλαβής το πρόβλημα και την δυσαρέσκεια σας, ζητήστε την εγγύηση και στο τέλος κάντε και ένα συμβιβασμό δίνοντας ένα μικρό ποσό, διαφορετικά στην γενική γραμματεία καταναλωτή.