Αύξηση της τιμής του αλουμινίου !!!

koufomata expert

to koufomat...@googlegroups.com

Ήταν βιαστική η αύξηση στην τιμή πώλησης των προφίλ; ή μήπως δεν γίνονταν διαφορετικά;

Παραθέτουμε γράφημα με την τιμή από το LME. Η τρέχουσα τιμή του είναι στα επίπεδα του χειμώνα του 2013.

Message has been deleted

ΑΦΟΙ Γ. ΚΑΛΛΕΡΓΗ κ ΣΙΑ Ο.Ε.

to koufomat...@googlegroups.com
Βιαστική η αύξηση, γιατί πάλι η τιμή έχει πάρει την κατιούσα. Εκτός αυτού κατά την μεταβολή από την κορυφή του 2012 (του γραφήματος) προς την μείωση του 2013 η μείωση στην αγορά του προφίλ ήταν 0,20€, ενώ η τρέχουσα αύξηση από ήταν 0,30€, δηλαδή κατά 0,10€ μεγαλύτερη από την προηγούμενη μείωση και σημειώστε ότι τιμή της κορυφής 2014 όπως φαίνεται και στο γράφημα είναι μικρότερη από αυτή του 2012. Τις συγκρίσεις τις έχω κάνει με τιμές από τα τιμολόγια μου. Άρα για μένα κάτι παραπάνω από 0,10€ είναι αδικαιολόγητο.