Ιστορίες από το Εξοικονόμηση κατ' Οίκον 2

koufomata expert

to koufomata expert
Ανοίγουμε ένα χώρο συζητήσεων για το Εξοικονόμηση κατ' Οίκον 2.
Εδώ μπορείτε να μας πείτε τα προβλήματα που συναντήσατε, να κάνετε ερωτήσεις και γενικά να μοιραστούμε εμπειρίες από το δεύτερο εξοικονόμηση κατ' οίκον.

ΑΦΟΙ Γ. ΚΑΛΛΕΡΓΗ κ ΣΙΑ Ο.Ε.

to koufomata expert
Ας κάνουμε εμείς την αρχή.
Δεν ξέρω αν αυτό που θα περιγράψω παρακάτω έχει συμβεί μόνο σ' εμάς, αλλά πάνω από τα μισά έντυπα παρεμβάσεων έχουν λάθη που οφείλονται στους ενεργειακούς επιθεωρητές.
Θ' αναφέρουμε μερικές περιπτώσεις.
  • Σε οικία με μπαλκονόπορτες, παράθυρα και πόρτες, ο ενεργειακός επιθεωρητής έχει λάθος το σύνολο των τετραγωνικών, επίσης τα έχει δηλώσει όλα ως παράθυρα, έχει τα ίδια τετραγωνικά τόσο για τα κουφώματα όσο και για τα εξώφυλλα λες και οι πόρτες έχουν κι' αυτές εξώφυλλα και το καλύτερο έχει βάλει μεγαλύτερη τιμή προς επιδότηση στα εξώφυλλα και βέβαια την διαφορά την έκοψαν.
  • Σε άλλη περίπτωση άλλος ενεργειακός επιθεωρητής ξέχασε να συμπεριλάβει μια πόρτα, οπότε χάθηκε η επιδότηση γι' αυτή.
  • Σε οικία με μόνο μικρά παράθυρα μονόφυλλα και δίφυλλα, έχει δηλώσει περισσότερα τετραγωνικά και έχει κάνει την παραδοχή ότι τα κουφώματα έχουν Uw < 2, που δεν μπορούμε να το πετύχουμε ούτε με τριπλό ενεργειακό τζάμι και με αέριο για κουφώματα από αλουμίνιο με Θ/Δ.
  • Έχουμε δει επίσης τα τετραγωνικά για τα εξώφυλλα να είναι περισσότερα από τα τετραγωνικά των κουφωμάτων.
  • Όπως επίσης και περίπτωση όπου ξέχασε να καταχωρήσει εντελώς τα εξώφυλλα.
Για να δούμε τη άλλο θα δουν τα ματάκια μας ...

ΑΦΟΙ Γ. ΚΑΛΛΕΡΓΗ κ ΣΙΑ Ο.Ε.

to koufomata expert
Ξέρει κανείς γιατί καθυστερούν τόσο πολύ οι τράπεζες να εκταμιεύσουν τα δάνεια για το πρόγραμμα ΕΚΟ2, έχω πελάτη ως σύμβουλος έργου που έχει πάει από τις 23 Αυγούστου και έχει υπογράψει την δανειακή σύμβαση και από τότε μέχρι και σήμερα δεν έχει εμφανιστεί χρήμα.....
Θα γίνονται τα ίδια με τις τράπεζες όπως και στο πρώτο πρόγραμμα;

Γνωρίζει κάνεις κάτι;

Δημήτρης

to koufomata expert
Υποπτεύομαι και εγώ λάθη στην αίτησή μου και θέλω να διευκρινίσω τα εξής:
Με τον όρο εξώφυλλα εννοούμε τα παντζούρια (είτε συρόμενα είτε ανοιγόμενα);
Αν ναι λογικά τα τετραγωνικά για τα κουφώματα θα πρέπει να ταυτίζονται με τα τετραγωνικά για τα εξώφυλλα αν πρόκειται για παράδειγμα για συρόμενες πόρτες με παντζούρια. Σωστά

λες και οι πόρτες έχουν κι'αυτές εξώφυλλα
Γιατί οι πόρτες δεν έχουν εξώφυλλα;

Στο πρόγραμμα αναφέρει με αστερίσκους ότι η συμπληρωματική παρέμβαση Ε1 είναι υποχρεωτική με την αντικατάσταση κουφωμάτων, το ερώτημα είναι' υποχρεωτική για ποιόν; Αν ο επιθεωρητής την παραλείψει πως μπορεί να μπει εκ των υστέρων;
Οι αλουμινάδες βγάζουν ξεχωριστή τιμή προσφοράς για παντζούρια και άλλη για κουφώματα-πλαισια με υαλοπίνακες;
Δηλαδή εσείς για παράδειγμα θα κόψετε άλλο παραστατικό για παρέμβαση 1.Α2 (κούφωμα αλουμινίου με πλαίσιο και υαλοπίνακα) και άλλο για την 1.Ε1 (ρολά εξώφυλλα κλπ) για μία συρόμενη πόρτα με πατζούρι;
Στο προηγούμενο εξοικονομώ υπήρχε τέτοια διάκριση;

ΑΦΟΙ Γ. ΚΑΛΛΕΡΓΗ κ ΣΙΑ Ο.Ε.

to koufomata expert
  1. ΜΜε τον όρο εξώφυλλα αναφέρεται σε παντζούρια (ανοιγόμενα, συρόμενα, πτυσσόμενα,...) αλλά και ρολά.
  2. Τα τετραγωνικά των κουφωμάτων δεν ταυτίζονται απαραίτητα μ' αυτά των εξώφυλλων. Γιατί οι πόρτες δεν έχουν εξώφυλλα, όπως πολλές φορές και μικρά παράθυρα όπως αυτά των λουτρών. Οπότε γενικά δεν ταυτίζονται τα τετραγωνικά. Μετράμε μόνο αυτά που πραγματικά θα τοποθετηθούν.
  3. Αν έχει παράληψη δήλωσης των εξώφυλλων και έχει βγει η απόφαση υπαγωγής χωρίς τα εξώφυλλα δεν νομίζουμε ότι μπορείτε να αλλάξετε κάτι. Απλά δεν θα επιχορηγηθείτε για τα εξώφυλλα, εκτός και αν μπείτε στην διαδικασία να κάνετε νέα αίτηση από την αρχή (μάλλον κάτι επίφοβο).
  4. Κάθε κατασκευή που περιλαμβάνει κούφωμα (τζαμιλίκια) και εξώφυλλα καταχωρείτε στο ίδιο παραστατικό σε ξεχωριστή εγγραφή με χαρακτηριστικό ποσότητας τα τετραγωνικά και διαφορετική τιμή ανά τετραγωνικό για το κούφωμα και τα εξώφυλλα. Δεν πρέπει να κόβεται ένα παραστατικό ανά κατασκευή.
  5. Και στο ΕΚΟ-1 υπήρχε διάκριση μεταξύ εξώφυλλων και κουφωμάτων.

Zaqos Kostas

to koufomata expert
Πολλά λάθη.
Αυτή είναι η εισαγωγή για ότι έχω συναντήσει μέχρι στιγμής στο εξοικονομώ, δεν ξέρω πως έκαναν τις ενεργειακές επιθεωρήσεις οι μηχανικοί αλλά μάλλον πήγαιναν σε δέκα την ημέρα και με κλειστά μάτια. Άλλος δεν έβαζε μέσα τις πόρτες κουζινόπορτες και εισόδου, άλλος δεν έβαζε τα παράθυρα του μπάνιου, άλλος δεν είχε βάλει καθόλου τα εξώφυλλα στο πρόγραμμα. Άσε για τα μέτρα, αλλού για άλλου, μεγάλες αποκλίσεις σε τετραγωνικά, να έχουν δηλωθεί όλα τα τετραγωνικά ως μπαλκονόπορτες και στην πραγματικότητα τα μισά να είναι παράθυρα και για το τέλος πως είναι δυνατό τα τετραγωνικά για τα εξώφυλλα να είναι πολύ περισσότερα από το σύνολο των τετραγωνικών παραθύρων και πορτών - μπαλκονόπορτων. Λίγη προσοχή βρε παιδιά μας βγήκαν τα μάτια.