Αλλαγή κουφωμάτων ή αλλαγή λαστίχων μόνο?

χριστιάνα πετροπούλου

to koufomata expert
Καλημέρα!!

Ψάχνοντας κι εγώ για τα κουφώματά μου λύσεις, έπεσα σε σας. Πολύτιμη η βοήθεια σας. Συγχαρητήρια και για τις επιστημονικές σας εξηγήσεις.

Λοιπόν έχω αυτά τα κουφώματα στη φώτο. Μπάζουν και πολύ αέρα και κρύο, σε πολύ βροχή αν δεν κατεβάσω το πατζούρι θα μπει νερό λίγο βέβαια που γλείφει τον τοίχο (για να καταλάβετε την ποσότητα του εισερχόμενου νερού, θα σας πω ότι με 4 πανιά το μπλοκάρω). Εκτός αυτών λοιπόν σε πολύ αέρα βουίζουν τα παράθυρα απίστευτα. Αυτά είναι τα σημαντικά προβλήματα. Προτείνετε αλλαγή κουφωμάτων ή ανανέωση ελαστικών?

Θα ήθελα αν είναι εφικτό να μου προτείνετε κάποιο μάστορα, ο οποίος να γνωρίζει και να είναι επαγγελματίας για να μην τρέχουμε πάλι για κακοτεχνίες ερασιτεχνών.

koufomata expert

to koufomata expert
Αρχικά ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια.
Αν τα προβλήματα που μου περιγράφεται ήταν από την αρχή, τότε η αλλαγή ελαστικών δεν θα λύσει τίποτα. Τα ελαστικά είναι τυποποιημένα για κάθε σειρά κατασκευής και δεν υπάρχουν ως συνήθως εναλλακτικές επιλογές για μικρότερο ή μεγαλύτερο έτσι ώστε να καλυφθεί το κενό που μπορεί να υπάρχει μεταξύ του αλουμινίου και του ελαστικού. Έτσι, για το βουητό που περιγράφεται δεν μπορεί να γίνει μάλλον κάτι, γιατί πιθανότατα υπάρχει κάποιο λάθος στις διαστάσεις των τζαμόφυλλων.
Για την εισροή νερού μπορεί να φταίει
  • Οι λάθος διαστάσεις του τζαμόφυλλων.
  • Η μη ύπαρξη οπών απορροής ή κάτι σχετικό μ' αυτές.
  • Η μη τοποθέτηση σιλικόνης στην κάτω μεριά μεταξύ κουφώματος και μαρμαροποδιάς.
Τέλος να σημειώσουμε ότι απόλυτη υδατοστεγανότητα δεν υπάρχει και είναι πιθανό ένα κούφωμα να "βάλει νερό" κάτω από έντονες καιρικές συνθήκες.

ΑΦΟΙ Γ. ΚΑΛΛΕΡΓΗ κ ΣΙΑ Ο.Ε.

to koufomata expert
Σε ποια περιοχή είναι το κούφωμα για να δω αν μπορώ να κάνω κάτι για προσφορά σε νέα κατασκευή.

Αφοί Γ. Καλλέργη & Σία Ο.Ε.
Ενεργειακά Κουφώματα Αλουμινίου