Termin następnego spotkania

Sabina Musztyfaga

to kosmiczne-i...@googlegroups.com
Hejka,

z racji tego, że tu gdzie jestem internet ostro ssie i nie chce śmigać (fejs jest za ciężki dla tego łącza :( ) to tu się pojawia moja prośba o ostatnie spotkanie na dogranie wszystkiego na ostatni guzik, bo via net ja nie dam rady. Macie czas 3 września? Ja mam tylko wtedy poprawkę o 15:00, która nie potrwa więcej niż 30 min, więc mam dla was cały dzień, ewentualnie 4 września, ale tylko tak do 15. Pasowałby Wam któryś z tych dwóch terminów?

Boniu wiesz już czy jedziesz autem na adapciak? I reszta, jeżeli dostaniecie możliwość jechania autokarem, to pojechalibyście nim?

Buziak, czekam na odpowiedzi :)
--
Sabina Musztyfaga
tel. 726109300

Organizacja Studencka Paneuropa
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
ul. 1-go Maja 50
40-287 Katowice
tel./fax (+32) 257 72 24

stasiak.u

to kosmiczne-i...@googlegroups.com
hej:)
ja jestem już wtedy w Katowicach, ale mam praktyki , które dalej nie wiem jak wyglądają co i jak. a zaczynam je 3 , wiec rano raczej nie dam rady tylko po południu. a 4 chyba rano mam praktyki, ale nie wiem do której. Jak dowiem sie szczegółów dam znać.
a co do autokaru, to mam nadzieje,że dam rade jechać i wtedy mogę jechać autokarem.

Pozdrawiam
Ula