Wesolych Swiat / Merry Christmas

Krzysztof Kopczyński

to Kopyczynce i okolice
Wesołych Swiąt Bożego Narodzenia i Pomyślności w Nowym Roku zyczy
członkom naszym grupy
Merry Christmas and Happy New Year whishes our members
Krzysztof Kopczynski

Leon Fabrowski

to kopyczynce...@googlegroups.com
Dziękuję i przesyłam serdeczne życzenia dla wszystkich członków Grupy.
Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku
Leon Fabrowski

sabina goralski filonov

to KOPYCZYNCE, rakwi...@wp.pl
 Bardzo dziekuje za myle zyczenia Panu Fabrowskiemu,
wzajemnie zycze grupie najlepszego i wspelnienia wszystkich marzen w tym roku 2009 który sie teraz zaczyna.
Zalaczam zdjecia z Tenerife, Wyspa Kanaryjska, gdzie mieszkam. Po hiszpansku myle zyczenia.
Sabina Goralski
 Thank you very much Mr Fabrowski for your best wishes, I too, wish you and the group the best for 2009.
Here enclosed a pps from Tenerife, one of the Canary Islands, where I live.
In it, written in spanish, best wishes.
Kind regards
Sabina Goralski
FELICIT[1][1]. ...pps

sabina goralski filonov

to P.FABROWSKI, KOPYCZYNCE

Subject: Wesolych Swiat / Merry Christmas
Date: Fri, 2 Jan 2009 11:58:35 +0000

> [...]
Here enclosed a pps from Tenerife, one of the Canary Islands, where I live.

Acceso muy fácil al uso compartido de fotos con Fotos de Windows LiveT. Arrastrar y colocar

!Accede al correo desde el móvil! ?Qué opinas?
FELICIT[1][1]. ...pps

sabina goralski filonov

to P.FABROWSKI, KOPYCZYNCE
Date: Fri, 2 Jan 2009 11:58:35 +0000