Kolonia Hetmańska

artur-d...@wp.pl

to Kopyczynce i okolice
Witam Panie i Panów jako nowy członek Grupy !
Ostatnio zbieram informacje o dzielnicy Kopyczyniec zwanej Kolonią
Hetmańską.Interesują mnie nazwiska osób ją zamieszkujących,ewentualne
plany, mapy, fotografie...
Do Pana Kopczyńskiego kieruję informację o nagrobku z nazwiskiem
Gondz, na cmentarzu w Kopyczyńcach, po lewej stronie od
wejścia.Pisownia ukraińska, nagrobek z lat siedemdziesiątych XX w.
Pozdrawiam Wszystkich!
Artur
Dobrucki

Eleanor Ritchie

to kopyczynce...@googlegroups.com
Czy Pan rozumy po Angielsku? Duzo trudno mnie tlumaczyc ale chce
wiedziec o tym.
Pozdrowiam...eleanor

Дьома

to Kopyczynce i okolice
about graves you also can ask a father Yuriy. He understands Polish.
Here is his email: ju...@inbox.ru

artur-d...@wp.pl

to Kopyczynce i okolice, Дьома
Dziękuję za wiadomość ! Znam Księdza Proboszcza Jurija, jak również
Księdza Seniora Jana...
Pozdrawiam...Artur

On 6 Lip, 13:19, Дьома <tdy...@gmail.com> wrote:
> o groby można również zwrócić się ojciec Jurij. On rozumie po polsku.
> Oto jego adres e-mail: ju...@inbox.ru

artur-d...@wp.pl

to Kopyczynce i okolice
Trochę rozumię,trudniej byłoby mi pisać...
Pozdrawiam...Artur