na erre mit mondotok? :D

Dániel Molnár

to konnekt...@googlegroups.com
"kis unokaöccsének (anyai ágon, 12 éves, eszes kiskölyök) keresne
valami természettudományos ismeretterjesztő dvd-t, akár játékot is, ha
esetleg tudsz ajánlani. A gyerek tipikusan mai kiskamasz, látencia
periódusban :-)))) szeret interaktíve tanulni, már azt, ami érdekli --
csillagászat, imádja a Google Earth-t, biológia, egyiptomi múmiák és
hieroglifák, és egyéb okosságok :-)"

MD

Kósa Barbara

to konnekt...@googlegroups.com
Árnyalja a képet, hogy angolul még nem tud magas szinten, sajnos.
Mindenesetre nagy kihívás ilyet találni a magyar piacon - van egyáltalán olyan, akinek a kínálatában érdemes próbálkozni?

Robert Fekete

to konnekt...@googlegroups.com
Az általános iskolák számára készülgetnek most a digitális táblákhoz a tankönyvek, amit a Reflektorfilm (is) készít.
Ezek az alaptantervhez kapcsolódnak, de interaktívak alapvetően.

Nem tudom milyen formában érhetőek el, de Szilágyi Mártát érdemes lehet megkérdezni.
szil...@reflektorfilm.hu

Kósa Barbara

to konnekt...@googlegroups.com
Hát bevallom, nem sok bizodalmam van az interaktív táblára most készülő anyagokban, láttam ugyanis eleget:)
Azért nagyon köszönöm a tippet!
Kósa Barbara

Robert Fekete

to konnekt...@googlegroups.com
Egyetértek. :)
Ebből a szériából én egy biológiát láttam, abban volt egy egész jó emberösszerakós játék szervekből kellett összerakni az testet, ha sorrend, ill. a hely megfelelő volt, akkor pl. elkezdett mozogni a gyomor, ha nem, akkor nyekk, újrakezdés stb. Ez okos volt.
A többit sajnos nem láttam.