Ynt: Re: reaktif oranlarda diğer bir son karar

azat45

to kompan...@googlegroups.com

ben bir sorun var kompanzasyonda diversite  nedir
anlamadım da yardımcı olursanız sevinirim

ismail kaya

to KOMPANZASYON

On 6 Şubat, 14:08, "azat45" <aza...@mynet.com> wrote:
> ben bir sorun var kompanzasyonda diversite nedir
> anlamadım da yardımcı olursanız sevinirim

diversite ;talep edilen gücün kurulu güce oranıdır. 1 den küçük bir
sayıdır.
diversite= talep edilen güç/kurulu güç
örnek olarak kurulu güç 50 kW talep edilen güç 30 kW ise
diversite=30/50=0,6 veya yüzde 60 olarak ifade edilebilir.

talip gedik

to kompan...@googlegroups.com

>From: "ismail kaya" <ismail...@gmail.com>
>To: "KOMPANZASYON" <kompan...@googlegroups.com>
>Subject: Re: Ynt: Re: reaktif oranlarda diğer bir son karar
>Date: Tue, 06 Feb 2007 11:47:03 -0800

>diversite : kurmuş olduğunuz trafo gücü kva olarak ölçüldüğü için bu
>trafodan kw olarak çekeceğiniz maksimum güce oranıdır.buda tüm trafo
>sistemlerinde % 60 olarak alınır.
örneğin 1000 kva lık bir trafodan çekeceğiniz güç 600 kw tır. bu aradaki
kayıp diversiteyi verir.

Sohbet ederken Messenger'da eglenin! http://messenger.live.com