Re: acele yardım )))))

ozt...@yahoo.com

to kompan...@googlegroups.com
sorunu tam anlamadım .... fatura tutarlarındaki değerleri okursan farkları yazarsan daha dogru duzgun cevaplayabiliriz..
aktif fark
endüktif fark
kapasitif fark
kompanzasyon cihazı tek fzamı bağlı COSQ değeri ne gösteriyo
faz akımları anlık değeri
bunları gönderebilirmisin

to kompan...@googlegroups.com
okumayı og den mi yapıyorsunuz.

> [...]
>endüktif fark
>kapasitif fark
>kompanzasyon cihazı tek fzamı bağlı COSQ değeri ne gösteriyo

Dikkatsiz mesajlaşma tehlikelidir!
http://www.communicationevolved.com/tr-tr/