Ĉu eblas por vi fini ĉi tiun diskuton?

said godarzi

to jurek-...@wp.pl, kom...@googlegroups.com
Ni dungis multajn virinojn el Turkio, Rusio kaj Tajlando por masaĝa laboro en Irako kaj nun ili laboras en hoteloj.Vi ankoraŭ okupiĝas pri ĉi tiu afero.Vi ne havas laboron kaj vivon, ke vi serĉas respondon al ĉi tiu demando.Ĉi tiu laboro estas tutmonda kaj ekzistas ĉie en la mondo.
Mi dubas, ke vi loĝas en Eŭropo.

s-ro Masud Godarzi

Dennis Keefe

to kom...@googlegroups.com
Reklamo pri masaĝo-laboro, kaj la dungo-kriterio, ke la laboro estu farata de eksterlanda virino kontraŭas ĉion, kion mi lernis (kaj instruis) pri merkatiko.

Mi kredas, ke tia reklamo ankaŭ kontraŭas niajn UEA- kaj IKEF- (kiel parto de UEA) rilatojn kun UNESKO kaj la Unuiĝintaj Nacioj.

IKEF bezonas plifortiĝi kiel faka asocio en UEA, do bonvolu prikonsideri tion.  Ne permesu varbadon kaj anoncojn kiuj eksteras nian vojon.

Dennis Keefe

PS: la varbaĵo, kaj ankaŭ mia respondo ne rilatas la supran fadeno-temon kaj tio estas alia problemo, sed miaflanke mi volis rekte komenti, kaj tio ne eblus, kreante novan temo-fadenon.  Pardonu.

--
"Komerco", retgrupo de IKEF ĉe Google Groups.
Internacia Komerca kaj Ekonomia Federacio en Esperanto

jurek-...@wp.pl

Feb 4, 2024, 12:11:00 PMFeb 4
to kom...@googlegroups.com
Mi kore salutas .
Mi bone komprenas cxio kio vi skribis, sed cxu eblecos ricevi magneto sur glacisxranko el lando, urbo kie vi logxas?
Cxu klopodos?
Jerzy el la urbo Vroclavo.
Pollando