Bonvenon al la 86a DK

IKEF Informado

to kom...@googlegroups.com, ikef-e...@googlegroups.com
Karaj, ni bonvenigas vin al la 86a Dimanĉa Kunveno de IKEF per Zoom kaj Voov!

Temo: Ĉu vi estas preta por prelegi en DK? Ĉiuj opinioj kaj ideoj estas bonvenaj.

Kondukanto: s-ro Longarko ZHANG Changsheng (Prezidanto de IKEF-Ĉinio)

Dato: dimanĉe, la 16an de oktobro 2022;
Horo: UTC 12:00-14:00 (中国时间 20:00-22:00)

(Malfermo de la kunvenejo 11:45 UTC)

Platformo: https://zoom.us
Kunvena kodo: 445 012 3381
Pasvorto: IKEF2022

(Ni translacios la kunvenon ankaŭ tra Voov)
Sekvanta platformo: https://voovmeeting.com/
Kunvena kodo: 734-3716-2461 (por la jaroj 2022-2023)

Anticipan dankon pro via partopreno!

IKEF-Estraro

PS: Karaj, ni petas vin prelegi/prezenti iam ajn por niaj venontaj dimanĉaj kunvenoj pri ajnaj temoj rilate al komerco, ekonomio, ekonomiko, merkatiko, ekonomia ĵurnalismo kaj ekonomia juro ktp ktp (aŭ pri ekonomia/komerca aspekto de iu ajn faka kampo)! Dankon!