Esperanto parolata... en turka hotelo

Henri Masson

to kom...@googlegroups.com, sat-amikaro, informa-reto-...@groups.io

Sekve de tiu sciigo sur la muro "Commercial Usage of Esperanto"  de Facebook

https://www.facebook.com/groups/196719351068132/permalink/1014346045972121/?comment_id=1014480642625328

Cxu iu volus viziti Turkion kaj logxi en hotelo kie servistoj parolas Esperanton? Mi rekomendus la hotelon Havana en Kemer. La estraro de la hotel proponas 50%-n rabaton por esperantistoj!

May be an
          image of outdoors kaj naĝejo

mi farisjenan demandon ĉe Google  en FR kaj EO :

Eblas per Google esprimi opinion aŭ fari demandojn pri entreprenoj, vendejoj, hoteloj, ktp.
Tion mi faris en la franca kaj Esperanto :
Mi eksciis ĉe la muro "Komerca Uzo de Esperanto“ de Facebook, ke la Internacia Lingvo Esperanto estas uzata en tiu hotelo. Ĉu vere ? Ĉar tio interesas multajn amikojn el diversaj landoj.

J'ai appris sur le mur "Commercial Usage of Esperanto" (Utilisation commerciale de l'espéranto) de Facebook que la Langue internationale espéranto est utilisée dans cet hôtel. Est-ce vrai ? Car ça intéresse beaucoup d'amis de divers pays ?

https://www.google.com/search?client=firefox-b-e&q=h%C3%B4tel+havana+kemer+esperanto#lpqa=d,2

Mi provis fari saman demandon ĉe tripadvisor sed tie povas esprimiĝi nur homoj kiuj restadis tie.

https://www.tripadvisor.fr/Hotel_Review-g297966-d1128194-Reviews-Hotel_Havana-Kemer_Turkish_Mediterranean_Coast.html

Laŭ la franca retejo Havana Hotel - Kemer - Hotels.com

la parolataj lingvoj estas la angla, rusa kaj turka .

Henri

Vladimir Minin

to kom...@googlegroups.com
Sed kie situas tiu urbo kaj tiu hotelo? Mi ne povis trovi. :-(
Amike, Vladimir MININ
--
"Komerco", la retlisto de IKEF ĉe Google Groups.
Internacia Komerca kaj Ekonomia Forumo en Esperanto