Invito al la 34a DK

Chimedtseren Enkhee

to kom...@googlegroups.com
Karaj, ni bonvenigas vin al la 34a DK (Dimanĉa Kunveno) kiu okazos la 19an de septembro 2021.
Horo: Dum la horoj 20:00-22:00 laŭ ĉina horzono;
Temo: 1) Tut-ĉina olimpiko en Siano (s-ro Ĉielismo); 2) Prezenta serio de IKEF-Mongolio (s-ro Chimedtseren Enkhee);

Kondukanto: s-ro Longarko ZCS (Ĉinio);
Kunvena kodo: 462 8517 0071 ( ĉiudimanĉe samas)

Antaŭdankon pro via partopreno!

IKEF-Estraro

Mateus de Sena

to kom...@googlegroups.com
Saluton!

Dankon pro la informo

chu kunveno per zoom?

Amike

Mateus el Orienta Timoro

--
"Komerco", la retlisto de IKEF ĉe Google Groups.
Internacia Komerca kaj Ekonomia Forumo en Esperanto

Chielismo WANG Tianyi

to kom...@googlegroups.com
Kara Mateus,
Ne. DK ĉiam okazas per VooV (https://voovmeeting.com/) kiu uzeblas senkotize k sen-tempolime por 300 kunvenantoj. Kvankam IKEF estas plej aktiva en Esperantujo, tamen same kiel ĉiuj fak-asocioj mankas kotizpagaj membroj. Pro tio IKEF devas konsideri tian retkunvejon senpagan por DK(Dimanĉa Kunveno por 48 dum la jaro), ĉu ne? Tial mi petas ke ĉiuj IKEFanoj ankaŭ instalu oportunan VooV kiel nian panon ĉiudimanĉe. Jes, IKEF ankaŭ havas retkunvenojn per Zoom pagita por SK kiel sezona bankedo kaj KK kiel jara festivalo, ĉar IKEF kapablas pagi tian kotizon neofta. Baldaŭ alvenos nia SK per Zoom.
Chielismo WANG Tianyi
Prezidanto de IKEF
http://www.ikef.info
Sent: Sunday, September 19, 2021 3:13 PM