AMO-73 kun IKEF (fonto: Eventa Servo)

Chimedtseren Enkhee

to komerco sub IKEF
AMO 73: Komerco kaj Esperanto - kun IKEF

IKEF, Faka Asocio de UEA pri ekonomio kaj komerco) kompilis programon kun ses prezentantoj, el kvin kontinentoj por 73-a AMO-Seminario, la seminario de UEA por aktivula maturigo (AMO). Flanke de IKEF la sekretarioj Yas Kawamura (Japanio) organizas la sezonan kunvenon (SK) kaj komunan kunvenon (KK/jarkunveno) kaj Chimedseren Enkhee (Mongolio) organizas la daŭran dimanĉan kunvenon (DK). S-ro Kawamura organizas kadre de tio la AMO-seminarion. Kunordigas la eventon Stefan MacGill, estro de la Komisiono de UEA pri Aktivula Maturigo, subtene de Chielismo WANG Tianyi, prezidanto de IKEF, kaj Jeremie Sabiyumva, estrarano de UEA pri AMO-programo.

PROGRAMO (dimanĉo, la 30-an de majo)
UTC (la Greniĉa horo): 12:00 ĝis 15:00 UTC
CEST (Centreŭropa tempo): 14:00 ĝis 17:00 CEST.
Irana tempo: 16:30 ĝis19:30
Japana tempo: 21:00 ĝis 00:00
Kalifornia tempo (PST): 05:00 ĝis 08:00

Per Zoom:
Gvidado de Yas Kawamura, ĝ. sekr. de IKEF.

(1) Stefan MacGill, 5-minuta enkonduko.

(2) Roland Rotsaert, honora prezidanto de IKEF prelegos pri la historio de IKEF, ĉar li estas unu el la fondintoj de IKEF, kaj sola restanto kun IKEF ĝis hodiaŭ.

(3) Ĉielismo WANG Tianyi prezidanto de IKEF prelegos "Kiel mi vivlaboris internaci-komerce per Esperanto"

(4) SABIYUMVA Jérémie (Burundo, kaj estrarano de UEA kun respondeco pri AMO) prelgos pri uzo de Myriad (ĉifromono) kaj komerco.

(5) Fabina YU Ximei, VP de IKEF-CN prelegos pri Belaj Artobidoj

(6) John Huang prez. de IKEF-Nordameriko prelegos pri Bela Ajlo

Nun en aktiva preparo estas la programoj de AMO-seminarioj 74 (VK), 75 (FR), 76 (BJ) kaj 77 (PL).

Kontaktoj:
Stefan MacGill, stefan....@gmail.com
Chielismo WANG Tianyi, prezidanto de IKEF
http://www.ikef.info - chie...@hotmail.com

Roland Rotsaert

to kom...@googlegroups.com
Op 24/05/2021 om 09:56 schreef 'Chimedtseren Enkhee' via Komerco@IKEF-retmembro:

(2) Roland Rotsaert, honora prezidanto de IKEF prelegos pri la historio de IKEF, ĉar li estas unu el la fondintoj de IKEF, kaj sola restanto kun IKEF ĝis hodiaŭ.

Mi sendis materialon por prelegi kaj montri, sed mi ne aktive partoprenos.

Roland Rotsaert

Chielismo WANG Tianyi

to kom...@googlegroups.com, vicprezidanto de IKEF Yas Kawamura, Enĉjo vicsekr. de IKEF
Estimata Roland,
Mi jam ricevis viajn materialojn kaj fotojn, kaj laŭ tiuj vicprez. de IKEF Ludoviko Z.C.H. jam preparis la prelegon, kaj mi nun poluras ĝin.
Samidane, Ĉielismo
--
"Komerco", la retlisto de IKEF ĉe Google Groups.
Internacia Komerca kaj Ekonomia Forumo en Esperanto

Henri Masson

to kom...@googlegroups.com, informa-reto-...@groups.io, sat-amikaro

Estimataj,

Mi mem tute ne havas komercan kulturon sed taksas informmaterialon tre bonvena pri IKEF, detala (libro aŭ/kaj presitaj dokumentoj, videoserio, bildprezento...) kaj ankaŭ konciza (ekz. afiŝoj).

Esperanto estu uzebla por ĉiuj honestaj celoj kaj por kontraŭbatali malhonestajn.

Mi ĵus trovis inspiron por krei tiun afiŝon. Mi ne posedas la originalan E-tekston de la parolado de André Baudet (bode) — se iu trovos ĝin, tio estos bonvena por pretigi similan afiŝon en la IL—  kaj pro tio tradukis helpe de Google Translate :

La afiŝo :

La teksto : (libera por traduko al aliaj lingvoj) :

“Il est d’abord à présumer que la rapidité des communications en l’année 2032 présentera sur celle actuelle une différence encore plus grande que celle constatée dans l’espace des cent dernières années.
La transmission de la pensée, si prodigieusement facilitée depuis l’époque des diligences par le télégraphe et, le téléphone, est encore actuellement entravée par la difficulté de faire comprendre cette pensée à n’importe quel homme dans le monde en raison de l’extrême diversité des langues... Le développement progressif de l’Espéranto en ces dernières années, constaté à l’occasion du XXIVe Congrès international tenu à Paris, en 1932, donne l’impression très nette que les résistances du début sont désormais vaincues. Non seulement cette langue commune facilitera des tractations internationales, mais elle permettra d’intensifier la publicité dans les pays étrangers.“

André Baudet, Président de l’Assemblée des Présidents de Chambre de Commerce (Extrait du discours prononcé en espéranto au 24e Congrès Universel d’Esperanto, 1932). “Le Chasseur Français“, n° 516, mars 1933.

Sukceson en viaj klopodoj.

Henri

Stefan MacGill

to kom...@googlegroups.com
Dankon pro la konigo!  Bv. plusendi al mi tiun materialon de Roland, kaj de aliaj. Mi povos alkrochi tiujn materialojn al EKO-komuniko, kaj ankau zorgi, ke ili iam aperu en <aktivulo.net>.

Mi povos tion fari ech tuj post la seminario!

Antaudankon
Stefan MacGill

Respondecoj UEA: Landa Agado
Respondecoj ILEI: EKO-komunikoj kaj informoj pri Sekcioj

Atingoj etaj, sed konkretaj

Henri Masson

to kom...@googlegroups.com, informa-reto-...@groups.io, sat-amikaro

PS :

Evidente en 1932 André Baudet ne povis imagi en 1932 ke jam prepariĝis periodo de abomenindeco kaj mallumo por Eŭropo kaj la mondo kaj ke pro politikaj kialoj — kiel diris Umberto Eco — Esperanto ne povus triumfi...

Jen la E-traduko de la eltiraĵo el la parolado de André Baudet :

“Oni unue supozas, ke la rapideco de komunikado en la jaro 2032 prezentos eĉ pli grandan diferencon ol la aktuala ol tiu observita en la spaco de la lastaj cent jaroj. La transdono de penso, tiel ege faciligita ekde la tagoj de la poŝtkaleŝoj per la telegrafo kaj la telefono, estas ankoraŭ nuntempe malhelpita de la malfacileco komprenigi ĉi tiun penson al iu ajn homo en la mondo pro la ekstrema diverseco de lingvoj. .. La progresema evoluo de Esperanto en la lastaj jaroj, observita okaze de la XXIV-a Internacia Kongreso okazinta en Parizo, en 1932, donas la tre klaran impreson, ke la komencaj rezistoj nun estas venkitaj. Ĉi tiu komuna lingvo ne nur faciligos internaciajn intertraktadojn, sed ĝi ebligos pli da reklamado en fremdaj landoj. "

André Baudet, Prezidanto de la Asembleo de Komercaj Ĉambroj-Prezidantoj (Eltiraĵo de la parolado en Esperanto dum la 24-a Universala Kongreso de Esperanto, 1932).

"Le Chasseur Français", n ° 516, marto 1933.

Jen la ligilo al la koncerna artikolo :

https://archeosf.blogspot.com/2011/12/alain-baudet-le-commerce-dans-cent-ans.html

Henri

Mariana Evlogieva

to kom...@googlegroups.com

Saluton,

Bedaurinde, la registraĵo ne plu videblas en la youtube-kanalo de UEA. Ĝi estas blokita pro kopirajtaj problemoj. :-(

Ĉu mi povas spekti aliloke?

Amike,

Mariana Evlogieva