Malfermo de nova radiostacio - Silka Vojo!

chie...@hotmail.com

May 29, 2024, 7:13:13 PMMay 29
to Retgrupo: IKEF per Google, abchessel, S夏德曼, Anatolo IONESOV
Karaj ikefanoj ĉiuj tra la mondo!
Mi petas vian legon kaj kontribuon al la radiostacio Silka Vojo, kiun ĵus funkciigas kazaĥa ikefano Vyacheslav Nasretdinov......
Gratulon kaj sukceson al la radiostacio Silka Vojo - https://volnorez.com/silka-vojo/bc

Prez. Ĉielismo WANG Tianyi

Subject: Re: Malfermo de nova radiostacio - Silka Vojo!
Ligilo al la radiostacio Silka Vojo - https://volnorez.com/silka-vojo/bc

ср, 29 мая 2024 г., 12:38 Vyacheslav Nasretdinov <abch...@gmail.com>:
Saluton estimata S-ro Ĉielismo,
Hieraŭ mi kun mia kolego S-ro Andreo Krupin malfermis la radiostacion nomatan kiel Silka Vojo. Ĉu vi povus helpi nin reklami ĝin inter IKEFanoj?
Ni ankaŭ dankos por ia ajna helpo kun informmaterialoj por nia radiostacio.
Anticipe dankema,
Vjaĉeslav Nasdretdinov
Almaty, Kazaĥio

Jeremie Sabiyumva

May 29, 2024, 11:35:39 PMMay 29
to kom...@googlegroups.com
Saluton,
Cxu temas pri retradio?

Amike,
Jeremie

--
"Komerco", retgrupo de IKEF ĉe Google Groups.
Internacia Komerca kaj Ekonomia Federacio en Esperanto

Stefan MacGill

May 30, 2024, 2:25:23 AMMay 30
to kom...@googlegroups.com
Chielismo,

Pro via mesagho, mi esploris pri la mrmbroj de UEA en Kazahio - enorme granda lando. Mi proponis la aganton por la Silka Vojo por membrigo en UEA per nia Fondajho Canuto. Kune kun kvar pliaj iamaj membroj.

Post la forpaso de Gafir M., ni devas helpi al la landa movado fortigi sin. Aprezinda en tio estas la agado de IKEF.

Stefan MacGill

Respondecoj en UEA: Landa Agado, AMO, EKO, Canuto.
Respondecoj en ILEI: Loka kaj landa agado, Juna amiko.

May 30, 2024, 7:11:57 AMMay 30
to listo 'komerco', abchessel, S夏德曼, Anatolo IONESOV
Tre bela inciato, kiun mi esperis de longa tempo. kara ĉielismo, ĉu vi povas diri al la iniciatinto, ke li aldonu tradukojn al esperanto por pli facile havi reagojn de esperantistoj tutmonde, kiuj ne komprenas la rusan. mi ĉiuokaze disvastigas la informon.

amike

renato

--
"Komerco", retgrupo de IKEF ĉe Google Groups.
Internacia Komerca kaj Ekonomia Federacio en Esperanto
http://www.ikef.info
Viaj ofertoj kaj diskutoj estas bonvenaj!

~~~~~~~~~~
renato corsetti
22,  St. Pancras Court, High Road, London N2 9AE, UK/Britujo, renato....@gmail.com

Henri Masson

May 30, 2024, 8:20:42 AMMay 30
to kom...@googlegroups.com, Anatolo IONESOV, S夏德曼, informa reto, sat-a...@googlegroups.com, espe...@wanadoo.fr

Mi sendis ĉe FB, X kaj VK jenajn komunikojn (mi finfine sukcesis ree eniri ĉe VK) :

Esperanta radiostacio estis lanĉita sub la nomo “Silka Vojo”  en Almato, Kazaĥio, en Mezazio fare de Andreï Krupin kaj Vjaĉeslav Nasdretdinov:
"Ĉi tie vi povas aŭskulti kaj ĝui esperantistajn muzikojn kaj kantojn kaj ankaŭ muzikon el la landoj de la Silka Vojo:  Azerbajĝano, Kartvelio, Irano, Kazaĥio, Ĉinio, Kirgizio, Taĝikio, Turkmenio, Uzbekio."
https://volnorez.com/silka-vojo/bc

https://volnorez.com/broadcast

---
Une station radio en espéranto a été lancée sous le nom “Silka Vojo” (Route de la soie) à Almaty, Kazakhstan, en Asie centrale par Andreï Krupin et Viatcheslav Nasdretdinov :
“Ici, vous pouvez écouter et apprécier la musique et les chants espérantistes ainsi que la musique des pays de la Route de la Soie:  Azerbaïdjan, Géorgie, Iran, Kazakhstan, Chine, Kirghizistan, Tadjikistan, Turkménistan, Ouzbékistan.”
https://volnorez.com/broadcast
https://volnorez.com/silka-vojo/bc

Gratulojn al la iniciatintoj

Henri

Vyacheslav Nasretdinov

May 30, 2024, 8:38:00 AMMay 30
to kom...@googlegroups.com
Saluton, Henri

Grandan dankon por Via helpo kaj dissendo del' informo pri nia retradio Silka Vojo!

Amike,

Vjaĉeslav NASRETDINOV
Almato, Kazaĥio