Mia prelego(PDF) en la 80a Dimanĉa Kunveno(DK)

Chielismo

to Retgrupo: IKEF per Google
Kara ikefanoj,
Jen estas alpenda PDF por mia prelego en la 80a DK
Ĝi oferas al tiuj, kiuj ne ĉeestis mian prelegon en la 80a DK.

Chielismo
Nia plano por profesia edukado kadre de IKEF(Chielismo).pdf

Boukari Illiassou

to kom...@googlegroups.com
Dankon kara Chielismo

--
"Komerco", retgrupo de IKEF ĉe Google Groups.
Internacia Komerca kaj Ekonomia Federacio en Esperanto

Tseren Khorloo

to kom...@googlegroups.com
Dankon kara Chielismo!
 Mi legis vian DK-an prelegon Gratulon pro via nova ideo kaj plano. Ĝi thiu aranĝo kiun vi proponas tre tre bezonas.  Pardonu min ke ne povas partopreni lastajn kunvenojn char estis somera ripozo kaj vojaĝo kun familianoj.

Amike
Tserendejid (Dejee). Mongolio

On Wed, Sep 7, 2022 at 6:55 AM, Chielismo
Kara ikefanoj,
Jen estas alpenda PDF por mia prelego en la 80a DK
Ĝi oferas al tiuj, kiuj ne ĉeestis mian prelegon en la 80a DK.
As Gh

Chielismo

Surush Mohammadzadeh

to kom...@googlegroups.com
Dankon kore.

to kom...@googlegroups.com
mi varme gratulas chielismon pro la iniciatoj de la seminarioj en mongolujo kaj nepalo. kaj la azia kaj la komerca movado multe gajnos el ili.

amike

renato

--
"Komerco", retgrupo de IKEF ĉe Google Groups.
Internacia Komerca kaj Ekonomia Federacio en Esperanto
http://www.ikef.info
Viaj ofertoj kaj diskutoj estas bonvenaj!

renato corsetti
22. St. Pancras Court, High Road, London N2 9AE, UK/Britujo

poshraj subedi

to kom...@googlegroups.com
Saluton
Ni gxojas auxdi desidon okazi Ikef semanario en Nepalo
Se fine desidos  ? Ni iros de hodiaux  bone pripari kaj okazi .
Poshraj subedi
Ikef fako
Nepalo

John Huang

to kom...@googlegroups.com
Kara Chielismo

Koran dankon pro via prelego. Mi tute subtenas la ideon de IKEF Kolegio en Mongolio en 2023, kaj mi povas fari virtualan instruon pri internacia komerco kaj fotado tiam.

Amike,

John Huang

Prezidando de IKEF Nordameriko

Adreso: FLR 2, 102 Albro Lake Rd, Dartmouth, NS. Canada B3A 3Y6
Retejo: www.ikef.net
Tel./WhatsApp: +1-902-488-2588