BONVOLU KONTAKTI MIN

said godarzi

to kom...@googlegroups.com
Elkore mi salutas vin,mi bezonas komercistoj kiuj logxas kaj aktivas en Vjetnamio.

Amike kaj sincere
s-ro Masud Godarzi
Membro de UEA
Membro de IKEF
Membro de PASPORTA SERVO

Hạnh Trịnh Hồng

to kom...@googlegroups.com

Vào Th 4, 2 thg 6, 2021 lúc 01:28 'said godarzi' via Komerco@IKEF-retmembro <kom...@googlegroups.com> đã viết:
--
"Komerco", la retlisto de IKEF ĉe Google Groups.
Internacia Komerca kaj Ekonomia Forumo en Esperanto

TRỊNH HỒNG HẠNH

   Giám Đốc Điều Hành

Điện thoại: 098 584 5511

Email: han...@vian.sabela.vn

CÔNG TY TNHH PHÁT TRIỂN THƯƠNG MẠI VĨNH XUÂN

Trụ sở: Số 11P6, ngõ 85, Nguyễn An Ninh, Q. Hoàng Mai, Tp Hà Nội

VPGD: 88/2 Võ Thị Sáu, P. Tân Định, Quận 1, Tp HCM

Hotline: 0964916128

Website: http://sabela.vn/

Fanpage: https://www.facebook.com/viangroup.vn/

Hạnh Trịnh Hồng