Alvoko por nia filmo

joel Muhire

to kom...@googlegroups.com
Saluton karaj,

Baldaŭ en junio ni komencos la filmdon de nia unua filmo en Esperanto, Kvazaŭ korpo sen koro kaj nun serĉas finacojn por tio. Aŭskultu pri la alvoko en https://www.youtube.com/watch?v=7N3_syrZOPQ
La teksto pri tio estas en:

Vi eble ankoraŭ ne rigardis videeton de mia nova kanto, SAT AMIKARO, jen la ligilo: https://youtu.be/EVjOxTIvwXo.

Disvasigu ankaŭ la novaĵon.

Amike Joel Muhire.

Bert Boon

to kom...@googlegroups.com

--
"Komerco", la retlisto de IKEF ĉe Google Groups.
Internacia Komerca kaj Ekonomia Forumo en Esperanto
http://www.ikef.info
Viaj ofertoj kaj diskutoj estas bonvenaj!

Estimataj gekolegoj.docx
INTERNACIA ESPERANTO-ARKIVO (2).docx

Sinjoro ENG

to Komerco@IKEF-retmembro
Kara Joel

Estas bona espero. Mi volas memorigi vin, ke Esperantujo ne ŝatas arton aŭ filmo, ili nur ŝatas kongreson sen rezulto. Se vi havas sperton en filmfaro, faras la esperantan distancan universitaton, tiu estas pli bona, vi povas malfermi la kurson pri filmo.

Se vi volus fari tiun filmon, mi volus sugesti al vi por fari la dokumentan filmon. Ne necesas en angla, povas en Esperanto sed kun subtitolo en angla kaj vi povas partopreni en film-festivalo en la mondo, dokumenta filma festivalo, liberafilm festivalo en Singapuro, Malajzio ktp.

Vi eble povas havi iom da informadoj el la paĝo sube.

Mi havis diplomon el mia landa filma instituton pri filmmanuskripto. Mi scias, ke malfacila trovas la financion. Multaj esperantistoj ne scias, ke dokumenta filmo ne necesas uzi anglan, en ĉiuj lingvoj estas permesite. La ĉefa kialo estas la enhavo de la filmo.

Bonsanĉon al vi

Adamo

joe Costa

to kom...@googlegroups.com
Estas bona espero. Mi volas memorigi vin, ke Esperantujo ne ŝatas arton aŭ filmo, ili nur ŝatas kongreson sen rezulto...
Fakte estas la vero...
Amike,

Joe

Livre de vírus. www.avast.com.

--
"Komerco", la retlisto de IKEF ĉe Google Groups.
Internacia Komerca kaj Ekonomia Forumo en Esperanto
http://www.ikef.info
Viaj ofertoj kaj diskutoj estas bonvenaj!

Joe Bazilio
IMAGU Filmes e Fotografia / Filmoj kaj Fotografioj
(37) 9835-4402 (TIM)

joel Muhire

to kom...@googlegroups.com
Saluton Adam. Dankegon pro via konsilo. Mi esploros en la havigita ligilo.

Restu sanaj.

Amike Joel Muhire.

joe Costa

to kom...@googlegroups.com
Kara Joel, saluton!

Ne pro tio vi devas rezigni fari vian filmon...Mi mem speris tion, sed kun la kunlaboro de la geesperantistoj el la tuta mondo mi sukcesis filmi Gerda Malaperis kaj La Patro..
Do ekantauxen! Se vi volas ian helpon, mi pretas kunlabori iamaniere..

Amike kaj kine,

Joe Bazilio

Livre de vírus. www.avast.com.

joel Muhire

to kom...@googlegroups.com
Kara Joe, saluton.

Mi dankas vin pro via komento. Mi petas vian moralan kunlaboron. Mi komprenas ke vi estas sperta pri filmfarado. Mi spektis la filmon de Gerda Malaperis, kaj mi ofte aŭskultas la aŭdaĵon de ĝi. Tre belan videon vi faris. Bv akompani nin.

Amike Joel.