Dimanĉa kunveno de IKEF

IKEF Informado

to kom...@googlegroups.com
La 141a Dimanĉa Kunveno de IKEF!
Dato: 3 decembro 2023
Horo: UTC12-14
Enirkodo: 831 5090 0604
Pasvorto: Jr4shj2Y

Chielismo

to Retgrupo: IKEF per Google
Bonvenon al la 142-a Dimanĉa Kunveno!
Dato: dimanĉe, la 10-an de decembro 2023;
Horo: UTC 12:00-14:00 (中国时间 20:00-22:00)
(Malfermo de la kunvenejo 11:50 UTC)
Preleganto: S-ro Andy Blair (Kanado)
Temo: Pri la nova EO-merkata projekto "La Bazaro"
Kondukanto: s-ro John Huang (Prezidanto de IKEF-Nordameriko)
Platformo Zoom:
Kunvena kodo: 831 5090 0604
Pasvorto: Jr4shj2Y
(Join by Skype for Business)
Translaciata platformo Voov:
Kunvena kodo: 734-3716-2461 (por la jaroj 2022-2023)
Anticipan dankon pro via partopreno!
IKEF-Estraro

sro Chielismo WANG Tianyi
Prezidanto de IKEF

John Huang

to Retgrupo: IKEF per Google
Bonvenon al la 143-a Dimanĉa Kunveno!
Dato: dimanĉe, la 17-an de decembro 2023;
Horo: UTC 12:00-14:00 (中国时间 20:00-22:00)
(Malfermo de la kunvenejo 11:50 UTC)
Preleganto: S-rino Miora Raveloharison (Madagaskaro)
Temo: Pri la lando, turismo kaj ekonomio de Madagaskaro

Bonvenon al la 144-a Dimanĉa Kunveno!
Dato: dimanĉe, la 24-an de decembro 2023;
Horo: UTC 12:00-14:00 (中国时间 20:00-22:00)
(Malfermo de la kunvenejo 11:50 UTC)
Preleganto: 1. S-ro Ruben Consuegra Sanchez (Argentino)
2. John Huang (Kanado)
Temo: 1. Pri la lando kaj ekonomio de Argentino
2. Pri la Oceana kargotransporta krizo en Ruĝa Maro
[...]

Preleganto: S-ro Zlatko Hinšt (Hungario)
Temo: Pri elektitaj personoj en ekonomiko
[...]

Kara IKEFanoj

Ĵus aperis la 104-a numero de La Merkato ĉe:

Jen aperis la N.104 de nia revuo " La Merkato" : estas senpage disponebla, do bone gustumu ĝin karaj... bonan apetiton!

Bonvole elŝutu, legu kaj ĝuu!

Bonvenu skribi novajn artikolojn por nia venonta 105-a revuo kaj sendi al mi!

Koran dankon!

Amike via

John Huang

Vic Ĝenerala sekretario de IKEF,
Prezidando de IKEF Nordameriko
Redaktoro de La Merkato
Toronto, Kanado
Tel./WhatsApp: +1-902-488-2588
WeChat: qq2246440

John Huang

Jan 6, 2024, 7:59:57 PMJan 6
to Retgrupo: IKEF per Google
Bonvenon al la 146-a Dimanĉa Kunveno!
Dato: dimanĉe, la 7-an de januaro 2024;
Horo: UTC 12:00-14:00 (中国时间 20:00-22:00)
(Malfermo de la kunvenejo 11:50 UTC)
Preleganto: S-rino Alexandrine Omba
Temo:  Pri la lando kaj ekonomio de Kongo
Post ŝia prelego, s-rino Ada Florence IRACADUKUNDA el Burundi parolos pri la pasporta servo
[...]

Jan 7, 2024, 7:25:10 AMJan 7
to kom...@googlegroups.com
Bedaurinde, mi devis rezigni. Mi vidis parton de la prezento de Alexandrine. La retkonekto estis tro nestabila. Chielismo, Johano, ni pli frue parolis pri AMO-seminario en Chinio. En kiu monato tio konvenus? Eble okazos hibride: rete kun fizika grupo en Xian?

Antaudankon pro via respondo. Tio helpos al mi firmigi la planojn por AMO en 2024.

Kore

Stefan MacGill

Respondecoj en UEA: Landa Agado, AMO, EKO, Canuto.
Respondecoj en ILEI: Loka kaj landa agado, Juna amiko.

John Huang

Jan 11, 2024, 9:20:00 PMJan 11
to Retgrupo: IKEF per Google
Bonvenon al la 147-a Dimanĉa Kunveno!
Dato: dimanĉe, la 14-an de januaro 2024;
Horo: UTC 12:00-14:00 (中国时间 20:00-22:00)
(Malfermo de la kunvenejo 11:50 UTC)
Preleganto: S-ro Enkhee (Mongolio)
Temo: "Mia Esperanto-vojaĝo en Ĉinio"
Kondukanto: S-ro John Huang (Prezidanto de IKEF-Nordameriko)
Platformo Zoom:
Zoom is the leader in modern enterprise video communications, with an easy, reliable cloud platform for video and audio conferencing, chat, and webinars across mobile, desktop, and room systems. Zoom Rooms is the original software-based conference room solution used around the world in board, conference, huddle, and training rooms, as well as executive offices and classrooms. Founded in 2011, Zoom helps businesses and organizations bring their teams together in a frictionless environment to get more done. Zoom is a publicly traded company headquartered in San Jose, CA.

Kunvena ID: 425 882 8534
Pasvorto: 1KeF2o24
per Skype for Business
[...]

Kunvena kodo: 734-3716-2461 (por la jaroj 2024)
Anticipan dankon pro via partopreno!
IKEF-Estraro
---

Horo: UTC 12:00-14:00 (中国时间 20:00-22:00)
(Malfermo de la kunvenejo 11:50 UTC)
Preleganto: S-ro Grando Zhangwei (Ĉinio)
Temo: "Kial kaj kiel ni loĝi en Tajlando?"
[...]

Preleganto: S-ro Aleksandro Zhang (Ĉinio)
Temo: "La historio de la Cxina ekonomia reformo"

Magessa John

Jan 25, 2024, 8:52:26 PMJan 25
to kom...@googlegroups.com
Koran dankon.
Mi partoprenos.
Amike

--
"Komerco", retgrupo de IKEF ĉe Google Groups.
Internacia Komerca kaj Ekonomia Federacio en Esperanto
http://www.ikef.info
Viaj ofertoj kaj diskutoj estas bonvenaj!
To view this discussion on the web visit

John Huang

Feb 1, 2024, 8:41:10 PMFeb 1
to Retgrupo: IKEF per Google

Bonvenon al la 150-a Dimanĉa Kunveno!
Dato: dimanĉe, la 4-an de februaro 2024;
Horo: UTC 12:00-14:00 (中国时间 20:00-22:00)
(Malfermo de la kunvenejo 11:50 UTC)
Preleganto: S-ro Agbolo Didier Apélété (Togo)
Temo: "pri La lando kaj ekonomio de Togo"

John Huang

Feb 8, 2024, 10:43:48 PMFeb 8
to Retgrupo: IKEF per Google
Bonvenon al la 151-a Dimanĉa Kunveno!
Dato: dimanĉe, la 11-an de februaro 2024;
Horo: UTC 12:00-14:00 (中国时间 20:00-22:00)
(Malfermo de la kunvenejo 11:50 UTC)
Preleganto: S-ro ĈIielismo Wang Tianyi, prezidanto de IKEF

Temo: "pri la kulturo de la ĉina drako"

chie...@hotmail.com

Feb 9, 2024, 8:28:11 AMFeb 9
to Retgrupo: IKEF per Google
Karaj ĉiuj ikefanoj kaj amikoj,
Vesperon antaŭ la Orientazia Novjaro 2024 nome de IKEF mi bondeziras al vi ĉiuj la feliĉan jaron de la blua drako!
Fakte la drako ne ekzistas  en la mondo, sed ĝi estas totemo de la orientazia popolo antaŭ ol 5000 jaroj cele por bonesperi la rikoltan jaron, ĉar la drako vivas en la rivero kaj lago, kiam ĝi flugas sur la ĉielo, ĝi povas fari pluvadon sur la teron, nutrante la plantojn kaj grenojn. La draka jaro aŭguras ke la homaro havas jaron kun abunda pluvo kaj bona rikolto. Mi esperas tian bondeziron ke jes por ni ĉiuj.
Nun jam pasis la pandemio tri jarojn, kaj niaj planoj precipe pri la turismo kaj kunveno nome de IKEF revenas sur nia labortablo. Mi esperas ke ni povos realigi kelkajn el la plano kune kun viaj kunlaboroj kondiĉe en la rikolta jaro de la blua drako!
Alie, koincide ke 151a Dimanĉa Kunveno(DK) de IKEF okazos en la Orientazia Novjaro mi havos ŝancon prelegi la temon pri la drako. Tio ankaŭ estas valora por helpi interkompreniĝon per Esperanto por malsamaj popoloj. Mi atendas vian ĉeeston kaj diskuton. *Mia prelega teksto(PDF) alpendas ĉe la retpoŝto.

Prosperon kaj fruktdonon al vi ĉiuj dum la bona jaro de la blua drako!

sro Chielismo WANG Tianyi

Prezidanto de IKEF

"Komerco", retgrupo de IKEF ĉe Google Groups.
Internacia Komerca kaj Ekonomia Federacio en Esperanto
http://www.ikef.info
Viaj ofertoj kaj diskutoj estas bonvenaj!
China Drako por 151a DK de IKEF.pdf

József Márton

Feb 9, 2024, 1:12:30 PMFeb 9
to kom...@googlegroups.com
Karaj Amikoj!

Mi deziras bonan sanon, sukceson kaj feliĉon al niaj ĉinaj amikoj okaze de la ĉina novjaro.

Amike:  Jozefo

József Márton
+36 70 489 23 14

Daniel Drelich

Feb 10, 2024, 12:55:51 AMFeb 10
to kom...@googlegroups.com
Estimata, Estimataj,

Dankon, kaj la samon al ĉiuj ni.

chie...@hotmail.com

Feb 10, 2024, 5:22:27 PMFeb 10
to Flory Witdoeckt, , Seçil TARHAN (tolk, Sean....@dfa.ie, Marilyn DROOG, Retgrupo: IKEF per Google
Sanon, ĝojon kaj longan vivon al ĉiuj veteranoj de IKEF!
Prez. Ĉielismo
Feb 11, 2024, 3:44:33 AMFeb 11
to Flory Witdoeckt, , Seçil TARHAN (tolk, sean....@dfa.ie, Marilyn DROOG, kom...@googlegroups.com
Estimata s-ino Flory !
mi deziras tut-resanigxon de via
filo kaj refondigo de via entrepreno.
Samideane ,
Jawaid Eahsan/Pakistano.

Stefan MacGill

Feb 11, 2024, 4:14:21 AMFeb 11
to kom...@googlegroups.com, Flory Witdoeckt, , Seçil TARHAN (tolk, sean....@dfa.ie, Marilyn DROOG
Flory,

Mi ege ghojas, ke vi ankorau nun agadas!

Stefan MacGill

Respondecoj en UEA: Landa Agado, AMO, EKO, Canuto.
Respondecoj en ILEI: Loka kaj landa agado, Juna amiko.

kossi woudji

Feb 14, 2024, 10:33:04 AMFeb 14
to Flory Witdoeckt, , Seçil TARHAN (tolk, sean....@dfa.ie, Marilyn DROOG, kom...@googlegroups.com
Saluton al ĉiuj gekomercistoj tra la tuta mondo. Venu en Afriko precize en Senegalo vi Azianoj , Pakistanoj,,  Ĉinaj , Batoj. Por investi, fari komercon en tute sekureco sen Time. Ni estas preta kunlabori kun vi . Mi tuj atendas vian respondon. Kossi . Se vi havas demandojn ne hezitu mi estas preta al via dispono.

Daniel Drelich

Feb 14, 2024, 1:12:25 PMFeb 14
to kom...@googlegroups.com
Estimata S-ro Ĉielismo,

Dankon pro Via invito,
Mi mi ankaŭ salutas ceterajn partoprenantojn kaj invitas ĉiuj al komercumado en Kamboĝo, (precipe Siem Reap), la ekonomio bezonanta ĉiujn-ajn produktojn/teknologion.

Samideane,

Daniel Drelich

John Huang

Feb 15, 2024, 6:18:44 PMFeb 15
to Retgrupo: IKEF per Google
Bonvenon al la 152-a Dimanĉa Kunveno!
Dato: dimanĉe, la 18-an de februaro 2024;
Horo: UTC 12:00-14:00 (中国时间 20:00-22:00)
(Malfermo de la kunvenejo 11:50 UTC)
Preleganto: S-ro Cesar Iriarte
Temo: "pri la lando kaj ekonomio de Venezuelo"
Kondukanto: S-ro John Huang (Prezidanto de IKEF-Nordameriko)
Platformo Zoom:

Kunvena ID: 425 882 8534
Pasvorto: 1KeF2o24
per Skype for Business

Samtempe per platformo Voov:

Kunvena kodo: 734-3716-2461 (por la jaro 2024)
Ni havas kunvenojn ĉiu dimanĉe. Anticipan dankon pro via partopreno!
IKEF-Estraro

kossi woudji

Feb 19, 2024, 5:45:17 PMFeb 19
to Flory Witdoeckt, , Seçil TARHAN (tolk, sean....@dfa.ie, Marilyn DROOG, kom...@googlegroups.com

John Huang

Feb 22, 2024, 6:54:24 PMFeb 22
to Retgrupo: IKEF per Google
Bonvenon al la 153-a Dimanĉa Kunveno!
Dato: dimanĉe, la 25-an de februaro 2024;
Horo: UTC 12:00-14:00 (中国时间 20:00-22:00)
(Malfermo de la kunvenejo 11:50 UTC)
Preleganto: S-ro Aleksandro Zhang
Temo: "pri la BIM sistemo kaj AI en konstruaĵo"
[...]

Ni havas kunvenojn ĉiu dimanĉe. Jen ligilo de pasintaj kunvenoj:

Stefan MacGill

John Huang

Feb 29, 2024, 1:14:36 PMFeb 29
to Retgrupo: IKEF per Google
Bonvenon al la 154-a Dimanĉa Kunveno!
Dato: dimanĉe, la 3-an de marto 2024;
Horo: UTC 12:00-14:00 (中国时间 20:00-22:00)
(Malfermo de la kunvenejo 11:50 UTC)
Preleganto: s-ro Lafi Charles DIATTA / Assane
Temo: "pri La lando kaj ekonomio de Senegalio"