Feliĉan Novjaron 2024!

chie...@hotmail.com

Jan 1, 2024, 10:00:39 AMJan 1
to Retgrupo: IKEF per Google, IKEF@info
Karaj ikefanoj kaj amikoj,
Okaze de la unua tago de la jaro 2024 nome de IKEF mi bondeziras al vi ĉiuj la feliĉan Novjaron 2024!
Retrospektive la pasintan jaron ni ne realigis nian planon je turisma aranĝo al Nordkoreio, Mongolio kaj aliaj... kaŭzite de landlimaj trafikoj nenormalaj ĵuse post la pandemio, kvankam vicĝ.sekretrio pri la turismo Grando ZW nome de IKEF mem vizitis Koreion, Japanion , Vjetnamion kaj Tajlandon. Kion fari nia IKEF deziras en 2024? Laŭ nuna stato kaj kontakto kun kelkaj landaj filioj de IKEF ni povas daŭre labori por realigi la pasintan planon je la turisma aranĝo, ankaŭ aliajn vojaĝojn:
1, nun Ĉielismo organizas la stafetan subskribon de 109a UK en Tanzanio cele por grupe partopreni la historian eventon... Ĝis fino de 2023 18 ĉinoj aliĝis al 109a UK. Kiel grupe vojaĝi ni ankoraŭ ne decias.
2, konigi al ĉinaj ikefanoj la 14an 14-a Himalaja Renkontiĝo 2024 en Nepalo dum 26 Feb. - 09 Mar.
3, kadre de La 3a Komuna Esperanto-Kongreso de Japanio kaj Koreio dum 4-6 oktobre 2024 en Jeonju, Koreio  ikefanoj koreaj kaj japanaj ankaŭ ĉinaj kaj aliaj ankaŭ kunvenos por decidi kion fari post 3-jara silentado de IKEF-KR?
4, atendi precizan daton de IKEF-VN por sia jarkunveno... Laŭ la statuo IKEF kuraĝigas ĉiujn filiojn okazigi sian jarkunvenon laŭ sia kondiĉo. Kiam via jarkunveno okazos? anoncu al IKEF-komandejo, mi petas.
5, aranĝi turismon al Vladistoko kaj Biroĝano interkonsente kun ĉina landlima urbo/Jamus E-asocio

Resume la turismo relative okupas gravan taskon de IKEF, kvankam ni ĉiam kuraĝigas ikefanojn apliki internacian komercon per Esperanto, tamen la praktiko donis al ni lecionon ke la komerco apartenas al privataj aferoj, kaj IKEF mem ne povas organizi la komercon, ĉar IKEF mem ne povas respondeci al iu ajn risko kaj perdo. Kompreneble, aliaj ideoj kaj proponoj estas bovenaj.

Fine, mi refoje bondeziras al vi ĉiuj la pacon, sanon, ĝojon kaj prosperon en la jaro 2024!

sro Chielismo WANG Tianyi
Prezidanto de IKEF

Stefan MacGill

Jan 1, 2024, 11:04:03 AMJan 1
to kom...@googlegroups.com, IKEF@info
Dankon pro via mesagho pri la planoj de IKEF por 2024. La EKO-komunikoj restas pretaj raporti viajn rezultojn.

En via planado, vi forgesis nian siatempan diskutadon: la ideo organizi AMO-seminarion iam en 2024, eble en Xian. Por tio mi jam shatus havi ideon pri ebla monato. Ajna monato eblas, sed en la AMO-kalendaro, kiun mi nun evoluigas, plene libera estas marto, aprilo, junio, septembro kaj oktobro.

Bv. realdoni AMO-seminarion al viaj planoj. Por anonci la seminarion, mi bezonus scii datojn kaj temon. Certe la seminario okazu per Voov kaj Zoom, kiel, viaj kunsidoj. Mi povas proponi temon, se vi mem ne havas ideojn.

Kore

En viaj planoj vi forgesis
Stefan MacGill

Respondecoj en UEA: Landa Agado, AMO, EKO, Canuto.
Respondecoj en ILEI: Loka kaj landa agado, Juna amiko.

--
"Komerco", retgrupo de IKEF ĉe Google Groups.
Internacia Komerca kaj Ekonomia Federacio en Esperanto

Jan 1, 2024, 12:12:39 PMJan 1
to kom...@googlegroups.com, IKEF@info
bondezirojn al IKEF kaj dankon al ĝi pro ĝia granda agado per esperanto. mi estsu tre kontenta se en 2004 vi sukcesos aranĝi ekskursojn al landoj kiel norda Koreujo, Mongolujo, Birobiĝano kun kiuj la oficiala movado apenaŭ sukcesas rilati.

feliĉan jaron de la drako.

amike

renato

--
"Komerco", retgrupo de IKEF ĉe Google Groups.
Internacia Komerca kaj Ekonomia Federacio en Esperanto
http://www.ikef.info
Viaj ofertoj kaj diskutoj estas bonvenaj!

~~~
renato corsetti
22,  St. Pancras Court, High Road, London N2 9AE, UK/Britujo
renato....@gmail.com

chie...@hotmail.com

Jan 1, 2024, 8:17:16 PMJan 1
to Retgrupo: IKEF per Google
Estiamta Stefan,
Kontaktu profesoron Arko GXF estranon de UEA, kiu nun respondecas UEA-agadon en Ĉinio, ĉar ĝis nun ŝi ne kontaktas min diskuti pri AMO en nia urbo. En 2014 kiam Trezoro HYB kiel estrano de UEA kontaktis min realigi ĝin AMO3 en nia urbo Siano.

Dankon pro via mesagho kaj bildo. Mi uzos ghin en EKO-komuniko. Mi jhus konstatis, ke pasos chi-jare la dek-jara jubileo depost la unua seminario, en julio 2014.  Mi kontaktos Arkon por fiksi daton (monaton) por la seminario.  P:reciza dato ne necesas jasm nun.

Stefan MacGill

Respondecoj en UEA: Landa Agado, AMO, EKO, Canuto.
Respondecoj en ILEI: Loka kaj landa agado, Juna amiko.

郑存柱

Jan 2, 2024, 1:04:00 AMJan 2
to kom...@googlegroups.com
Feliĉan Novjaron!
王先生:
能不能找到一位世界语兼职(语言水准一定要较高的),大概文字翻译费用?
能不能找到一位年轻女性世界语者(其他国家更好,是世界语视频节目主持需要)
我创造了一个虚拟网络国家,官方语言之一为世界语(另外为英语、汉语)

因为我的身份敏感,今后会安排其他人具体业务对接

郑存柱
2024年1月1日
洛杉矶

zhi...@net.amis.hr

Jan 2, 2024, 4:07:02 AMJan 2
to kom...@googlegroups.com, IKEF@info, Renato Corsetti

Feliĉan Nova jaron 2024 al ĉiuj kun multe da sano, prospero kaj sukcesa agado

Amike    Zlatko Hinšt

Miguel Faria de Bastos

Jan 2, 2024, 10:47:14 AMJan 2
to kom...@googlegroups.com

Gekaraj:

Mi dankas kaj reciprokas viajn bondezirojn por la ekanta jaro 2004.

Mi profitas por saluti la tre pozitivan agadon de IKEF-C’inio dum la lastaj jaroj.

Samdeane kaj amike

Miguel FARIA DE BASTOS

May 26, 2024, 5:37:05 AMMay 26
to kom...@googlegroups.com