Tanzanio Invitu al IKEF kaj UJo24- Delegitoj

Francis Gendo

Apr 7, 2024, 9:44:55 AMApr 7
to ikef...@gmail.com, in...@ikef.net, cmashauri, chielismo, Johano Huang IKEF-Nordameriko, kom...@googlegroups.com
Saluton Sro  Sekretario de IKEF Familio.
Espereble ĉi tio trovas vin bone,
Kiel vi bone scias, Tz gastigos la 109-an. Universala Kongreso en la Turisma urbo Arusha. Ĉu la kasisto de LKK, kune kun samideanoj ni alproksimiĝis al nia centra Registaro por reliefigi ilin pri ĉi tiu universala evento kaj ili pozitive ricevis ĝin kaj rekte decidis plene engaĝiĝi en tio ricevinte nian prezenton kaj la profitojn ligitajn al la Kongreso renkontas.
Krom la Registaro konsentis kaj pretas renkontiĝi kun IKEF, Esperantistaj entreprenoj aŭ pretaj investantoj kaj ajnaj eventualaj delegitoj estu individuaj aŭ organizitaj pretaj fari komercon aŭ investon en Tanzanio por renkontiĝi kun la registaraj Ministroj/Ĉefministro/Vicprezidanto aŭ Prezidanto laŭtempe. permesilo antaŭ, dum aŭ post la Kongreso, la pordoj de la Tanzania Registaro estas malfermitaj por piseblaj komercaj/aŭ investaj diskutoj en la rando en la kampo de
1. Turismo.
2. Minado
3. Agrikulturo
4. Konstruo
5. Nemoveblaĵoj
6. Infrastrukturo
7. Gastamo
8. Sano
9. Petrolo kaj Gaso.
10. Ajna alia interesa ktp.
Bezonata:
1.IKEF, Komerca Komunumo aŭ Organizo skribi formalan leteron pri sia volo investi aŭ fari komercon, specifi kiun komercan kampon aŭ sektoron ili renkontas la taŭgan Ministron/Estro de la respektiva kampo por diskuti pri daŭrigebleco.
2. Konsiliĝu, ĉu povas esti iuj altaj VVIP, VIP, CIP-oj ne nepre esperantisto ĉeestanta la kongreson, ankaŭ volanta renkontiĝi kun nia altranga registara oficisto por komercaj kaj investaj interparoloj, tiam ĉi tiu estas la ŝanco.

Al ni LKK/TZ-Esperantisto, ni pretas helpi vin, ĉar ĉi tio estas nobla ŝanco, kiun nia Registaro donis al ni kaj al la Esperanta familio/frateco tutmonde, kiun ni ne povas maltrafi.

Ĉi tiu invito estas atenduta al ĉiuj esperantistaj frateco tutmonde ĉeestantaj la Kongreson, ankaŭ UEA estos taŭge informita.

Dankon kaj ĝojas aŭdi de vi.

Amika IKEF TZ-membro/
Gendo Francis - Kasisto de TEA/LKK..

Maxmillian Madoro

Apr 7, 2024, 1:50:21 PMApr 7
to kom...@googlegroups.com
Bona video sro Gendo.

--
"Komerco", retgrupo de IKEF ĉe Google Groups.
Internacia Komerca kaj Ekonomia Federacio en Esperanto

Francis Gendo

Apr 8, 2024, 9:18:30 AMApr 8
to kom...@googlegroups.com
Dankon Kara Maximillano.

Salutas/

FADHILI ENZO Martin

Apr 16, 2024, 8:06:51 AMApr 16
to kom...@googlegroups.com
Saluton.
Mi ghojas legi tiajn ideojn.
Mi partoprenos en la la kongreso de Arusha.

Pacon surtere
Martin Fadhili Enzo

Francis Gendo

Apr 17, 2024, 5:22:30 AMApr 17
to kom...@googlegroups.com, fadhilie...@gmail.com
Kara Fadhili,
Dankon pro la via intereso partopreni UKo. bonvenigu vin kaj aliajn en nia bela gastiganta lando Tanzania kaj trovu malferman sxancon.

Amike/
Gendo.