Gafur Mirzabajev forpasis - La Ondo de EsperantoLa Ondo de Esperanto

chie...@hotmail.com

Apr 25, 2024, 5:32:24 AMApr 25
to Retgrupo: IKEF per Google
Al la familianoj de Gafur Mirzabajev,

Matene mi ricevis malĝojan informon el Enkhee ĝ.sekretario de IKEF, ke prezidanto de IKEF-Uzbekio Gafur Mirzabajev forpasis laŭ  La Ondo de Esperanto
https://sezonoj.ru/2024/04/mirzabajev/  Mi tuj falis en profunda malĝojo kaj fenebro. Mi havis intiman amikecon pli ol 30 jarojn kun Gafur Mirzabajev ankaŭ liaj familianoj. Komence de la kuranta jaro li ankaŭ skribis al mi, ke li kun sia filo Umit planas vojaĝi al nia urbo Siano por komerca projekto, kvankam li jam vizitis ĝin kelkfoje. Tamen lastan monaton li ne respondis miajn mesaĝojn... Ho ve, hodiaŭ mi legis lian nekrologon, kian mi ne atendas. Okaze, nome de IKEF-prozidanto mi donas al li profundan funebron kaj al liaj filo Umit kaj familianoj simpatian kondolencon! Zamen kun nia Gafur Mirzabajev!

Gafur Mirzabajev(1956-2024) estas fervora esperantisto kiel prezidanto de Uzbekia Esperanto-Asocio kaj Uzbekia filio de IKEF, kaj entuziasma utiliganto de Esperanto por literaturo, kanto, TV, komerco kaj turismo, ĉar li estas talenta persono, kiun kiel Uzbekian Popolan Artiston titoligis la uzbekia prezidanto Islom Abdug'aniyevich Karimov kaj lia filmeto Nia urbo Taŝkento gajnis la premion ĉe UEA, ĉar li profesie laboris iam kiel ĉefdirektoro de la prezidanta kanalo de Uzbikia TV. Lia forpaso estas granda perdo de Esperanto-movado en Centrazio! Ni ĉiam memoras lian kontribuon al Esperanto-movado kaj aplikado de Esperanto en la kulturo kaj komerco!

Legu lian foton kaj lian kanton en Esperanto!

Prez. Ĉielismo WANG Tianyi

Gafur-Umid_20191(04-25-17-31-19).jpg

poshraj subedi

Apr 25, 2024, 5:37:27 AMApr 25
to kom...@googlegroups.com
Jes fru matene mi legis tiun malgxoja novagxo ege bedauxras kun lia forpaso esperanta movado ankaux doloras
Mi volas sendi kondolecxon

--
"Komerco", retgrupo de IKEF ĉe Google Groups.
Internacia Komerca kaj Ekonomia Federacio en Esperanto

Assane Faye

Apr 25, 2024, 5:40:48 AMApr 25
to kom...@googlegroups.com
El Senegalo , sincerajn kondolencojn al familianoj de Gafur kaj ikefanoj de la tuta mondo !
Assane Faye nome de ikefanoj de Senegalo !

Sent from my Verizon, Samsung Galaxy smartphone
Envoyé à partir de Outlook pour Android

Apr 25, 2024, 7:00:38 AMApr 25
to kom...@googlegroups.com, chie...@hotmail.com

Sinceran kondolencon pro morto de elstara IKEF-a, meritoplena esperantisto Gafur Mirzabajev al liaj familianoj, amikoj kaj aliaj kiuj kun malĝojo ricevis informon pri lia forpaso.

Gloron al li, kaj ripozu en paco

Moisej Bronshteyn

Apr 25, 2024, 7:15:25 AMApr 25
to kom...@googlegroups.com
Mi petas transdoni miajn sincerajn kondolencojn al la parencoj de Gafur; estas dolora ankaŭ por mi la informo pri lia forpaso.
Ni konatiĝis en 1995 - tiam Gafur venis kun la tuta familio al la UK en Tampereo, Finnlando. Estante respondeculo pri la arta programo de la kongreso, mi prizorgis ilian kantoprezenton enkadre de la Internacia vespero.
La lastan fojon mi renkontis Gafur pasintjare en Torino dum la UK. Ni interŝanĝis librojn donace kaj babilis ĉ. duonhoron. Neniom li montris eĉ signeton de malsano...
Pacon al lia animo.
Mikaelo Bronŝtejn

.

25.04.2024, 12:32, <kom...@googlegroups.com>
Gafur-Umid_20191(04-25-17-31-19).jpg

SN Mozaffari

Apr 25, 2024, 8:15:40 AMApr 25
to kom...@googlegroups.com

Saluton

Ankaŭ ni en Esp FR kondolencas.

Lia libro La pordo de la feliĉo

ornamas nian butikon:

https://butiko-esperanto-france.org/

Amike

Said Baluĉi

Esperanto-France

Vyacheslav Nasretdinov

Apr 25, 2024, 8:44:51 AMApr 25
to kom...@googlegroups.com
Sincerajn kondolencojn al la gefamilanoj de S-ro Gafur Mirzo de ĉijuj esperantistoj el Kazaĥio.
Mi konis lin persone kaj lia morto estas granda perdo por ni ĉiuj. Gafur restos kun ni en niaj koroj kaj en nia memoro kiel bona homo, amiko kaj esperantisto.
Pacon al lia animo.
Vjaĉeslav Nasretdinov
Kazaĥio

Mian Salam SHANY

Apr 25, 2024, 9:32:57 AMApr 25
to kom...@googlegroups.com
Ho ŝokiga novaĵo pri la forpaso de karega S-ro. Gafur Mirzo. Ni elkore kondolencas je lia forpaso. Dio donu al li altajn rangojn en la paradizo kaj profundan paciencon al la familianoj. Amen.
Jen estas foto kun li dum pasinta Universala Esperanto Kongreso en Torino, Italio.
Ĉiam memorinda estos li.
Amike
Mian Salam SHANY

GAFUR MIRZO EL UZBEKIO KAJ MI DUM 108 UK EN TORINO.jpg

Francis Gendo

Apr 26, 2024, 1:47:46 AMApr 26
to kom...@googlegroups.com
Ho, kondolencon, mi memoras renkonti lin en Torino, dum la 108-a UK.  Lia animo repozu en paco.

En malgxojo/
Gendo

John MAGESSA

Apr 26, 2024, 2:23:38 AMApr 26
to kom...@googlegroups.com
Kondolencojn al la familio kaj la esperanta komunumo.

John Magessa.

FADHILI ENZO Martin

Apr 26, 2024, 9:17:53 AMApr 26
to kom...@googlegroups.com
Aah kian malfelichan novajhon....
Mi ploras ankau kun la familio char Gafur estis inter mia amikaro...
Do, eternan pacon mi deziras.

Martin 🇨🇩😭

Jeremie Sabiyumva

Apr 26, 2024, 2:28:54 PMApr 26
to kom...@googlegroups.com
Mi legis la malbonan novajxon pri forpaso de nia kara Gafur.
Lia nomo restos en la Esperanta Movado. Miajn kondolencojn al la familio kaj al la uzbekaj esperantistoj.

Jeremie