Fwd: Bonvenon al nia AMO-Seminario de UEA kaj IKEF

1 view

IKEF Informado

to kom...@googlegroups.com, ikef-e...@googlegroups.com
Karaj, ni bonvenigas vin al la AMO-Seminario de UEA/IKEF per Zoom kaj Voov!

Temo: Eurazia ekonomia komunumo

Programeroj: Enkondukaj paroladoj, Raporto pri lastatempaj aktualaj agadoj de IKEF, Prezentado pri plano pri reaperigo de nia bulteno "La Merkato", prelegoj, diskutoj ktp.

Kondukanto: s-ro Longarko ZHANG Changsheng (Prezidanto de IKEF-Ĉinio)

Dato: dimanĉe, la 23an de oktobro 2022;

Horo: UTC 12:00-14:00 (中国时间 20:00-22:00)

(Malfermo de la kunvenejo 11:45 UTC)

Platformo: https://zoom.us

Kunvena kodo: 445 012 3381

Pasvorto: IKEF2022

(Ni translacios la kunvenon ankaŭ tra Voov)

Sekvanta platformo: https://voovmeeting.com/

Kunvena kodo: 734-3716-2461 (por la jaroj 2022-2023)

Anticipan dankon pro via partopreno!

Kunordigantoj pri AMO-Seminario de UEA kaj IKEF

PS: Karaj, ni petas vin prelegi/prezenti iam ajn por niaj venontaj kunvenoj pri ajnaj temoj rilate al komerco, ekonomio, ekonomiko, merkatiko, ekonomia ĵurnalismo kaj ekonomia juro ktp ktp (aŭ pri ekonomia/komerca aspekto de iu ajn faka kampo)! Dankon!