lignojn al ĉinaj meblofarejoj

1 view

chie...@hotmail.com

Apr 29, 2024, 8:01:20 PMApr 29
to Retgrupo: IKEF per Google, Aleksandro Zahariev Bulgario
Karaj ikefanoj,
1, Pasintajn jarojn ni eksportis al Brazilo ĉinajn meblojn. Pro tio ni konis meblofarejojn kaj ĝis nun ankoraŭ havas amikan rilaton. Laborante ĉinaj meblofarejoj bezonas lignojn atendante lignajn ofertojn. Kompreneble neniu komerco estas facila, se oni volas realigi ĝin. Malgraŭ tio ni ankaŭ devas esplori iun ajn eblecon ankaŭ lignan komercon, ĉu ne?

2, Ĉe bulgara ikefano Aleksandro Zahariev(av...@yahoo.com) estas la paŭlovnia arbaro por 3000m3, kiom rikoltos en Sept. 2024. Dankon pro lia oferto, kvankam la ĉina meblofarejo ne akceptas ĝin je la ligna denseco. Se vi havas intereson, rekte kontaktu kun av...@yahoo.com

chie...@hotmail.com

Apr 30, 2024, 6:46:16 AMApr 30
to Retgrupo: IKEF per Google
Al ikefanoj,
Ricevinte mesaĝon de irana ikefano Saed Abbasi, mi plusendas kaj atentigas vian legon, ĉar la irana kongreso havas tre riĉan programaron. Alie, mi ĝojas mencii ke la irana filio estas unu el plej aktivaj filioj de IKEF. Ĝi ankaŭ aktivas por la irana Esperanto-movado!

La 11-a Irana Esperanto-Kongreso (IrEK-11) okazos en du partoj:
A) ĉeeste: la 30-an de Aprilo kaj la 1-an de majo 2024
B) virtuale: la 4-an kaj 5-an de majo 2024.
Aliĝi al la kongreso estas senpaga.
Zoom-ligilo por IrEK-11:
Kunven-Identigilo: 823 9797 0108
Pasvorto: esperanto
Dum 09:00-21:00 je UTC-internacia horaro

Prez. Ĉielismo

May 26, 2024, 5:34:55 AMMay 26
to kom...@googlegroups.com