Alvoko el urbo Goma/Kongolando

Skip to the first unread message

Waseka Alphonse

30 May 2021, 9:00:04 am30/5/21
to RETGRUPO de IKEF

Saluton gekaraj IKEF-anoj

Mi supozas, ke vi cxiuj lernis pri la vulkana erupcio en urbo Goma/Kongolando Demokratia antaù unu semajno.

Okazis domagxoj(mortoj kaj domoj briligitaj)…en tiucxi urbo vi scias, ke agadas nia asocio « Solidareca Bonvolo, SBV ».

Neniun el la subtenitoj mortis sed unu junulo perdis cxion. Kompreneble pro la tertremoj kaj la fajro, homoj fugxis diverseloke por savi sin.

« Solidareca Bonvolo, SBV » ricevis el Aùstralio(Penny Vos, Oneiil) 3000A $ por helpi la SBV-anojn post la erupcio. Ni planas subteni 25 familiojn kiuj konsistus en tute el pli ol 180 homoj. La ideo estas doni iom da mono pofamilio por entreprenado cele helpeti la familion.

Se vi interesigxas, vi povas kontribui uzonte tiun detalo :

SOLIDARECA BONVOLO, SBV Asbl :

Equity Bank Congo

Avenue des aviateurs

Numero de la konto: 00018-00028-00041591200-37

Swiftkodo: PRCBCDKI

Amike,

Waseka Kamango Alphonse

Pliaj informoj pri SBV : Facebook : Solidareca Bonvolo

sbv.a...@gmail.com

 https:// www.bonvolo.net, https://6009aa0823121.site123.me