Bonvenon al la 91a DK

1 view

IKEF Informado

to kom...@googlegroups.com, ikef-e...@googlegroups.com
Karaj, ni bonvenigas vin al la 91a Dimanĉa Kunveno de IKEF per Zoom kaj Voov!

Temo: Pri mia partopreno en la 10a Azia-Oceania Kongreso en Busano, Koreio (s-ro Grando Zhangwei,Vic-Ĝenerala sekretario de IKEF);
Klarigo: li devus prelegi la 6an de novembro 2022, sed pro teknika kialo lia prelego estis prokrastita.

Kondukanto: s-ro Longarko ZHANG Changsheng (Prezidanto de IKEF-Ĉinio)

Dato: dimanĉe, la 27an de novembro 2022;
Horo: UTC 12:00-14:00 (中国时间 20:00-22:00)

(Malfermo de la kunvenejo 11:45 UTC)

Kunvena kodo: 445 012 3381
Pasvorto: IKEF2022

La kunveno estos translaciota samtempe ankaŭ tra la sekvanta platformo Voov: https://meeting.tencent.com/dm/POSmsnxMLrvX
Kunvena kodo: 734-3716-2461 (por la jaroj 2022-2023)

Anticipan dankon pro via partopreno!

IKEF-Estraro

PS: Karaj, ni petas vin prelegi/prezenti dum niaj venontaj regulaj kunvenoj pri ajnaj temoj rilate al komerco, ekonomio, ekonomiko, merkatiko, ekonomia ĵurnalismo kaj ekonomia juro ktp ktp (aŭ pri ekonomia/komerca aspekto de iu ajn faka kampo)! Dankon!