MORINGA OLEO en Tanzanio

chie...@hotmail.com

Jun 17, 2024, 6:05:58 AMJun 17
to Retgrupo: IKEF per Google, joycomcompany44
Kara ikefano  Aloyce Ambrose Magari el Tanzanio,
Dankon pro  via oferto! Okaze mi plusendas vian oferton ankaŭ al aliaj ikefanoj tra ikefa retgrupo.
Laŭ via propono mi jam publikis ĉi tiun oferton en ikef-ĉinan grupon, kie estas via konato Trezoro. Se vi volas kontakti ĉinajn ikefanojn, mi proponas ke vi registrigu vin ĉe la ikef-ĉina grupo ĉe http://www.wechat.com, cele ke vi povos akurate komuniki kun kelkdek ĉinaj ikefanoj. Dankon!
Amike, Ĉielismo

Date: 2024-06-12 14:56
Subject:
                                                MORINGA  OLEO
Saluton kara ;Ĉielismo Wang Tianyi
Jenajn estas mia espero ke vi bone fartas, kaj vi agadas kiel kutime,
Kara Ĉielismo , la intereso de cxi leteron por vi estas ke, mi informas al vi ke tra mia kopanio de Joy com company, Ni havas produktajxon de moringa planto,

Pro tio ni havas oleon de moringa  litre 1500, tiel mi sercxas la merkaton  al iu kompanio aux individuo, kiu pretas acexti gxin
Nia oferto estas $ 25 per unu litre {1} kaj la pago farota tra FOB Dar es salaam havenon,
jen estas sen limo komerco kiu dependanta kun la bezonado de la acxetantoj,

Pro tio mi petas vin al organizi al mi la merkaton en Cxinujo , kaj promencii cxe koncernaj fabrikoj , ankaux ni povas liveri pli da cxi kvantoj accordad kun bezonado cxe la koncernejo. kaj eble vi povas trakti kun s-ro Trezoro pri cxi komerco.

Dankon
Samideano Aloyce Ambrose Magari
ankaux mi estas akirita por Vatsap,