Urĝa anonco: AMO73-IKEF

Chielismo WANG Tianyi

to IKEF@Googlegroups
Karaj ĉiuj IKEFanoj,
Antaŭdankon pro via diskonigo suban anoncon!
Prez. Ĉielismo WANG Tianyi

AMO 73: Komerco kaj Esperanto - kun IKEF

IKEF, Faka Asocio de UEA pri ekonomio kaj komerco, kompilis programon kun ses prezentantoj, el kvin kontinentoj por 73-a AMO-Seminario, la seminario de UEA por aktivula maturigo (AMO).

Flanke de IKEF la sekretarioj Yas Kawamura (Japanio, HUGO YASS) organizas la sezonan kunvenon (SK) kaj komunan kunvenon (KK / jarkunveno) kaj Chimedseren Enkhee (Mongolio, Enĉo) organizas la daŭran dimanĉan kunvenon (DK).

Yas organizas kadre de tio la AMO-seminarion.

Kunordigas la eventon Stefan MacGill, estro de la Komisiono de UEA pri Aktivula Maturigo, subtene de Ĉielismo WANG Tianyi, prezidanto de IKEF, kaj Jeremie Sabiyumva, estrarano de UEA pri AMO-programo.

PROGRAMO (dimanĉo, la 30-an de majo)

UTC (la Greniĉa horo): 12:00 ĝis 15:00 UTC

CEST (Centreŭropa tempo): 14:00 ĝis 17:00 CEST.

Irana tempo: 16:30 ĝis19:30

Japana tempo: 21:00 ĝis 00:00

Kalifornia tempo (PST): 05:00 ĝis 08:00

Per Zoom:

https://zoom.us/j/4450123381?pwd=ZmU4bjJuS3RtRmE3YUtlQXRhSWlQdz09

Zoom ID: 445 012 3381

Pasvorto: IKEF2021.

Gvidados Yas Kawamura, ĝ. sekr. de IKEF.

(1) Stefan MacGill, 5-minuta enkonduko.

(2) Roland Rotsaert, honora prezidanto de IKEF prelegos pri la historio de IKEF, ĉar li estas unu el la fondintoj de IKEF, kaj sola restanto kun IKEF ĝis hodiaŭ.

(3) Ĉielismo WANG Tianyi prezidanto de IKEF prelegos "Kiel mi vivlaboris internaci-komerce per Esperanto"

(4) SABIYUMVA Jérémie (Burundo, kaj estrarano de UEA kun respondeco pri AMO) prelgos pri uzo de Myriad (ĉifromono) kaj komerco.

(5) nun preparata

(6) John Huang prez. de IKEF-Nordameriko prelegos pri Bela Ajlo

Nun en aktiva preparo estas la programoj de AMO-seminarioj 74 (VK), 75 (FR), 76 (BJ) kaj 77 (PL).

Kontaktoj:

Stefan MacGill, stefan....@gmail.com

Chielismo WANG Tianyi, prezidanto de IKEF

http://www.ikef.info - chie...@hotmail.com

Sent: Wednesday, May 26, 2021 5:48 PM
Subject: AMO-73

Saluton, kara Chielismo,
Mi provos partopreni en Amo-73 kun IKEF dimancxe pere de zoom=
Elkorajn salutojn - Ginka Dilova

Yas Kawamura

to kom...@googlegroups.com
Karaj,

Atenton pri la pasvoto!
PV: IKEF2021
( sen punkto)

Kore,
Yass

2021年5月27日(木) 2:42 Chielismo WANG Tianyi <chie...@hotmail.com>:
--
"Komerco", la retlisto de IKEF ĉe Google Groups.
Internacia Komerca kaj Ekonomia Forumo en Esperanto

Dr.Liang Ziming

to komerco
Saluton S-ro Prez.
    Je kioma horo mi komencos prelegi morgau, k kiom da minutoj mia prelego povos dauri ?
 Chion bonan.
  LZM

to kom...@googlegroups.com
Yes devos respondi pri tio!

Stefan MacGill

Respondecoj UEA: Landa Agado
Respondecoj ILEI: EKO-komunikoj kaj informoj pri Sekcioj

Atingoj etaj, sed konkretaj

Chielismo WANG Tianyi

to kom...@googlegroups.com, IKEF-CN 梁梓明
Respondo al sro LZM
En la suba programo ne estas via vico, mi petas vian tralegon.
IKEF ĉiam bonvenigas ĉiujn prelegojn ankaŭ vian, sed vi devas antaŭanonci, kio estas via temo aŭ ĉu vi estas preta je PPT? Bedaŭrinde, ĉifoje jam ne eblas, ĉar ĝis nun  vi ne respondas al miaj retpoŝtoj kaj akurataj komunikiloj suprajn demandojn. Vi havos ŝancon alifoje, se vi respondos suprajn demandojn.

Chielismo WANG Tianyi
Prezidanto de IKEF
http://www.ikef.info
Retpoŝto:chie...@hotmail.com