Partopreno en la produktado de ceramikaj slaboj por eksporto

Ahmad Ebrahimi - Yazd - IRAN

to IKEF_Komerco_Ekonomio
kara IKEF-anoj
Konsiderante la nunajn
ekonomiajn kondiĉojn de la mondo
kaj la prezon de energio
kaj laborkostoj,
same kiel konsiderante la regionan situon
kaj aliron al riĉaj minejoj,
ekzistas speciala investa ŝanco
kun la celo eksporti al najbaraj kaj eŭropaj landoj
en la afero de ceramiko slabo (grandeco 60 x 120 supre) estas provizita.
La bezonata kapitalo estas 30 ĝis 35 milionoj da usonaj dolaroj.
Akiri la necesajn permesojn kune kun la preparaj kaj establado de la firmao estis provizita de registaraj institucioj.
Voku por pliaj informoj.

Evgen Kovtonyuk

to kom...@googlegroups.com
Saluton,
Mi ne povas trovi referencojn por partopreni la kunsidon.
Dankon

--
"Komerco", retgrupo de IKEF ĉe Google Groups.
Internacia Komerca kaj Ekonomia Federacio en Esperanto

» Mariana Evlogieva

to kom...@googlegroups.com, Evgen Kovtonyuk

Ĝi estis en alia mesaĝo, mi kopias - espereble, ne tro malfrue.

Amike,

Mariana Evlogieva

[IKEF-komerco-ekonomio] Bonvenon al la 82a DK_Esperanto-vojaghoj en Suda Koreio

Снимка на контакт
От IKEF Informado <ikef...@gmail.com>Добави в адресната книга Дата Пет 06:53

Karaj, ni bonvenigas vin al la 82a Dimanĉa Kunveno de IKEF per Zoom kaj Voov!

 Temo: Esperanto-vojaĝoj en Suda Koreio

Preleganto: S-ro Grando Zhang Wei (Vic-Ĝenerala sekretario de IKEF)

Kondukanto: s-ro Longarko ZHANG Changsheng (Prezidanto de IKEF-Ĉinio)

Dato: dimanĉe, la 18an de septembro 2022;

Horo: UTC 12:00-14:00 (中国时间 20:00-22:00)

(Malfermo de la kunvenejo 11:45 UTC)

Platformo: https://zoom.us

Ligilo: https://us06web.zoom.us/j/4450123381?pwd=WnZobUdaRzdsdTBLK0wyTjE4aHIxdz09

Kunvena kodo: 445 012 3381

Pasvorto: IKEF2022

(Ni translacios la kunvenon ankaŭ tra Voov)

Sekvanta platformo: https://voovmeeting.com/

Ligilo: https://meeting.tencent.com/dm/POSmsnxMLrvX

Kunvena kodo: 734-3716-2461 (por la jaroj 2022-2023)

Anticipan dankon pro via partopreno!

IKEF-Estraro

PS: Karaj, ni petas vin prelegi/prezenti iam ajn por niaj venontaj dimanĉaj kunvenoj pri ajnaj temoj rilate al komerco, ekonomio, ekonomiko, merkatiko, ekonomia ĵurnalismo kaj ekonomia juro ktp ktp (aŭ pri ekonomia/komerca aspekto de iu ajn faka kampo)! Dankon!