SALUTON EL IRAKO

korosh bozorg

to kom...@googlegroups.com
Estimataj samideanoj

Kore mi salutas vin,kelkaj hoteloj en Irako,Basra urbo,bezonas 10 virinoj kiuj havas dokumentojn pri masagxo,iliaj agxoj devas esti inter 30 gxis 45 jaroj.
Bonvolu personoj kiuj bezonas ricevi cxiujn detalojn kontakti min.

Amike kaj sincere
s-ro MASUOD GOODARZI
El Irako
Tel:009647732563161
WhatApp:00989127049890
Telegramo:00989127049890

Chimedtseren Enkhee

to kom...@googlegroups.com
Estimataj,
Pri la peto el Irako, mi estas iom singarda, kaj pripensanta pri tio ke la mesaĝo taŭgas aŭ ne ĉe nia retgrupo.
Amike,
Enkhee, ĝenerala sekretario de IKEF

--
"Komerco", retgrupo de IKEF ĉe Google Groups.
Internacia Komerca kaj Ekonomia Federacio en Esperanto

poshraj subedi

to kom...@googlegroups.com
Saluton Estimataj
De nia religio normale virinoj ne faras masagxon  gxi estas sekreta laboro pro tio de nia flanko gxi estas stranga laboro !!
Dankon
Amike
Poshraj subedi - Nepalo

jurek-...@wp.pl

to kom...@googlegroups.com
Mi salutas el Pollando.
Cxu se mi demandos cxu respondo?
Jerzy

bhsker g

to kom...@googlegroups.com
Saluton,

Mi estas Bhaskero.G, el Bharato.

Espere,

Bhasker.G.

chie...@hotmail.com

to Retgrupo: IKEF per Google, bhasker Hindio, Adinarayana Vennam
1, al amiko Bhasker G.
Ĝojon ke vi reaktivas en IKEF-rondo! Ĉu vi nun laboras en Dubajo aŭ Barato? Nun mankas aktiva ikefano en Barato, ĉar Adinarajana Vennam jam silentas kelkajn jarojn.
2, al ĝ.sekr. Enkhee Ch.
Brazila/ĉina ikefano Aldreno Speck volas mendi la 16an de Julio por sia prelego "Evoluo de Brazila ekonomio dum la 20a jarcento kaj Respublika periodo" Okaze de Dimanĉa Kunveno(DK) de IKEF. Mi petas vian registradon kaj aranĝon.

Prez. Ĉielismo

jurek-...@wp.pl

to kom...@googlegroups.com
Mi kore salutas el Pollando.
Mi faras albumoj; posxtmarkoi, bildkartoj; cxu eblecos ricevi tio? Cxu klopodos?

chie...@qq.com

to Retgrupo: IKEF per Google
Al pola ikefano Jerzy,
Mi proponas ke vi prezentu viajn albumojn, poŝtmarkojn kaj bildkartojn prelegante en venontaj DK de IKEF. Malgraŭ ĉio legantoj devas vidi kioj estas viaj varoj eĉ per fotaĵoj. Ni havas libroservon al ĉinaj esperantistoj, kiuj kutime aĉetas el nia retbutiko http://esperanto.shop.kongfz.com  Ni atendas vian prelegon speciale pri viaj albumoj; posxtmarkoi, bildkartoj.

Date: 2023-07-08 19:01
Subject: Re: Odp: Re: [IKEF-komerco-ekonomio] SALUTON EL IRAKO

jurek-...@wp.pl

to kom...@googlegroups.com
Mi salutas el Pollando.
Cxu eblecos ricevi el urbo, lando kie vi logxas;
posxtmarkoj, bildkartoj, cxu klopodos?
Jerzy

jurek-...@wp.pl

to kom...@googlegroups.com
Gxis!
Mi scias jam iomete pri vin kaj nun mi demandos, cxu eblecos ricevi de vin el urbo, kie vi logxas;
posxtmarkoj, bildkartoj, cxu klopodos? Jerzy

jurek-...@wp.pl

to kom...@googlegroups.com

 Mi denove skribas.

cxu eblecos ricevi demandon, cxu tio granda klopodo?
Kio ankoraux mi povos fari , por ke ricevas respondon? Jerzy el Pollando.
Cxu esperantistoj el Pollando tio dua katrgorio?

Lakbira Rochdi

May 26, 2024, 5:40:22 AMMay 26
to kom...@googlegroups.com
Saluton el marko