Invito al la 80a DK_IKEF-Kolegio_kursoj kaj ekskursoj

IKEF Informado

to kom...@googlegroups.com

Karaj, ni bonvenigas vin al la 80a Dimanĉa Kunveno de IKEF per Zoom kaj Voov!

Temo:

1)      Nia plano por profesia edukado kadre de IKEF (s-ro Ĉielismo Wang Tianyi, Prezidanto de IKEF)

2)      Vizitindaj lokoj de la ekskursoj dum la eventuala somera kurso de IKEF-Kolegio en Mongolio en 2023 (s-ro Chimedtseren Enkhee, Ĝenerala sekretario de IKEF)

Kondukanto: s-ro Longarko ZHANG Changsheng (Prezidanto de IKEF-Ĉinio)

Dato: dimanĉe, la 4an de septembro 2022;

Horo: UTC 12:00-14:00 (中国时间 20:00-22:00)

(Malfermo de la kunvenejo 11:45 UTC)

Platformo: https://zoom.us

Ligilo: https://us06web.zoom.us/j/4450123381?pwd=WnZobUdaRzdsdTBLK0wyTjE4aHIxdz09

Kunvena kodo: 445 012 3381

Pasvorto: IKEF2022

(Ni translacios la kunvenon ankaŭ tra Voov)

Sekvanta platformo: https://voovmeeting.com/

Ligilo: https://meeting.tencent.com/dm/POSmsnxMLrvX

Kunvena kodo: 734-3716-2461 (por la jaroj 2022-2023)

Anticipan dankon pro via partopreno!

IKEF-Estraro

PS: Karaj, ni petas vin prelegi/prezenti iam ajn por niaj venontaj dimanĉaj kunvenoj pri ajnaj temoj rilate al komerco, ekonomio, ekonomiko, merkatiko, ekonomia ĵurnalismo kaj ekonomia juro ktp ktp (aŭ pri ekonomia/komerca aspekto de iu ajn faka kampo)! Dankon!

Boukari Illiassou

to kom...@googlegroups.com
Dankon pro la informons.
Samdeane

--
"Komerco", retgrupo de IKEF ĉe Google Groups.
Internacia Komerca kaj Ekonomia Federacio en Esperanto