הצעה לחברי הקבוצות שלי להצטרף לרשימות התפוצה נוספות שלי + קבלת תזכורות ביהדות

צבי שביט

to קבוצת דבר תורה לפרשת השבוע, קבוצת דיוקי תפילה ולשון, קבוצת חידות ביהדות, קבוצת יהדות, קבוצת כהנים, קבוצת לקראת חג, קבוצת תזכורות ביהדות
בס"ד
שלום לכל חברי הקבוצות שלי,
אתם מקושרים לחלק מהקבוצות שלי ואני רוצה ליידע אתכם ולהזמין אתכם להצטרף גם ליתר הקבוצות שלי (בדוא"ל ובווטסאפ). להלן פרטים על הקבוצות השונות שלי.
להצטרפות לקבוצות הדוא"ל שלי, נא לשלוח דוא"ל ריק לכתובת שכתובה ליד הקבוצה. (אין צורך לכתוב כלום בגוף ההודעה ולא נושא. פשוט לשלוח דוא"ל ריק).
כדאי גם לבקר בבלוגים שלי (מופיעים בחתימה שלי בסוף הדוא"ל הנוכחי).
לשאלות, בירורים, או אם נתקלתם בבעיה בהצטרפות לקבוצה, אפשר לפנות אלי בדוא"ל, בטלפון, בווטסאפ או במסרון (פרטים בחתימה).

להלן רשימות התפוצה שלי בדוא"ל:
1 - "קבוצת דיוקי תפילה ולשון" - מדי פעם אני שולח מספר הערות לגבי דיוק בתפילה או מעלה לדיון נושאים שקשורים לתפילה. מצ"ב קובץ עם מספר דוגמאות של מאמרים. מי שיצטרף לרשימה יקבל באופן חד פעמי את כל המאמרים שכתבתי בנושא (וכמובן יקבל בעתיד דברים נוספים שאשלח).
בנוסף, מידי פעם, אני מעלה לדיון נושאים בלשון.

2 - "קבוצת לקראת חג" - לקראת חגים או תאריכים מיוחדים אני שולח מספר קבצים שקשורים לחג או לתאריך המיוחד.
להצטרפות: likrat-cha...@googlegroups.com.

3 - "קבוצת חידות ביהדות" - מדי פעם אני שולח חידה ביהדות, ואחרי כמה ימים אני שולח את הפתרון. מצ"ב קובץ שמכיל את החידות ששלחתי בעבר. מי שיצטרף לקבוצה יקבל את הפתרונות לחידות אלו ויקבל בעתיד חידות חדשות.
ניתן לקבל את החידות גם בקבוצת ווטסאפ. להצטרפות: https://chat.whatsapp.com/LaoBor3ayTd1zZ7G1FVsiv.

4 - "קבוצת יהדות" - מדי פעם אני שולח דברים שונים בנושאי יהדות. מצ"ב דוגמה של קובץ ששלחתי בעבר לגבי כניסת אהרון לקודש הקודשים בכל עת שרצה.

5 - "קבוצת תזכורות ביהדות" - פרטים בהמשך.

6 - "קבוצת דבר תורה לשבת" - דבר תורה מוקלט שמקליט החתן שלי וכן דברי תורה נוספים בכתב שאני מקבל.
ניתן לקבל את דבר התורה המוקלט גם בקבוצת ווטסאפ. להצטרפות: https://chat.whatsapp.com/FmEhoQP3MI9FgEux8AMPHW.
קבוצה נוספת שניתן להצטרף אליה בווטסאפ: "ממתק לשבת". להצטרפות: https://chat.whatsapp.com/BHEK548pDcv0ANxZCrEhoW.

7 - "קבוצת כהנים לא-ל עליון" - קבוצה זו איננה שלי, אלא של הרב הראל פדידה, רב המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא. (אני סייעתי לו בהקמת הקבוצה, ולכן אני מפרסם גם אותה). בקבוצה זו הרב הראל שולח מדי פעם דברים שרלוונטיים במיוחד לכהנים. גם מי שאיננו כהן מוזמן להצטרף.
להצטרפות: kohanimm+...@googlegroups.com.
ניתן לקבל את הדברים הנ"ל גם בקבוצת ווטסאפ. להצטרפות: https://chat.whatsapp.com/D63Dyu57iPs8dgGh20blWz.
הערה: לרב הראל יש קבוצות ווטסאפ נוספות:
ניסי ה' ועוזו במדינת ישראל: ניסי דורנו ונבואות שמתגשמות. בברכתו והמלצתו של כבוד הרב שמואל אליהו. להצטרפות: https://chat.whatsapp.com/DmKygQgUJcO5Nxf45p70ac.
מענה הלכתי לצוותי רפואה: מענה לשאלות אנשי רפואה מרב משרד הבריאות, מכון פוע"ה, הרב יעקב רוז'ה רב העיר בת ים ועוד.  להצטרפות: https://chat.whatsapp.com/HOQfgvftcNlKOzDYEoi5eH.
 - קריאה ודיוק במילות התפילה: לימוד כללי הדקדוק העברי למען קריאה נכונה בסידור והתנ"ך. להצטרפות: https://chat.whatsapp.com/F2bgAHnAcoUG3e7eHen02a.
לשאלות, בירורים או לפתרון בעיה, נא לפנות לרב בטלפון 058-7322289.

מספר הערות כלליות על הקבוצות שלי:
 - אפשר להצטרף לקבוצה אחת או יותר או לכולן.
 - מי שכבר חבר בחלק מהקבוצות לא צריך להצטרף לאותן הקבוצות.
 - ניתן  בכל עת להתנתק מרשימות התפוצה.
 - אתם מוזמנים להעביר הלאה את הדוא"ל הזה לפי שיקול דעתכם.

-------------------------

קבוצת תזכורות ביהדות
רוצים לקבל תזכורת להניח עירוב תבשילין, לומר יעלה ויבוא, ותן טל ומטר?
מוזמנים להצטרף לקבלת תזכורות ביהדות. לדוגמה: עירוב תבשילין, יעלה ויבוא, ותן טל ומטר, תזכורות לקראת החגים, תפילה שנאמרת בתאריך מסוים וכד'.
ניתן להצטרף לקבלת התזכורות בווטסאפ, טלגרם, מסרונים (SMS בלעז) ובדוא"ל.

 - האפשרות המומלצת ביותר היא להצטרף לקבוצה בווטסאפ או בטלגרם. מדובר על קבוצה שקטה וסגורה שרק אני יכול לשלוח בה הודעות.
להצטרפות בווטסאפ, כולל זמני כניסת ויציאת השבתhttps://chat.whatsapp.com/IpSEE7kZ6ILH44v1NUdjYV.
להצטרפות בווטסאפ, ללא זמני כניסת ויציאת השבת: https://chat.whatsapp.com/634yj5TnFaUEDV66yakgB7.
להצטרפות בטלגרם:  https://t.me/joinchat/QigdlkDfhCBt0XQ.

מי שאין לו ווטסאפ וגם לא טלגרם, יכול לקבל את ההודעות במסרונים (SMS בלעז) או בדוא"ל:
 - מסרונים: נא לפנות אלי ולציין שם ומספר טלפון נייד.
 - דוא"ל: להצטרפות:tizkorot-yaha...@googlegroups.com.
הערה: אני ממליץ להצטרף גם במסרונים וגם בדוא"ל. היתרון של מסרונים שמקבלים מיידית את ההודעה לטלפון הנייד (בניגוד לדוא"ל שצריך להיכנס לתיבת הדוא"ל). מצד שני, היתרון של דוא"ל הוא שלעיתים אני מצרף לדוא"ל גם קבצים/תמונות/סרטונים.

אפשר ורצוי להעביר הלאה את ההודעה לחברים, בני משפחה וקבוצות בהם אתם חברים.
--
צבי שביט (שטרן)
050-5918412

מאמרים לדוגמא בדיוקי תפילה.doc