לימוד סדר עבודת יום הכיפורים

צבי שביט

to קבוצת יהדות, קבוצת לקראת חג, קבוצת בי'כ זכרון משכן שילה, קבוצת בית המדרש בעפרה, קבוצת כהנים, קבוצת עבודת יום הכיפורים, קבוצת ותיקי שילה
בס"ד
לפני שנה, לקראת יום הכיפורים, העברתי סדרת שיעורים בזום ללימוד סדר עבודת יום הכיפורים. השיעורים התחילו בלימוד פסוקי סדר העבודה בפרשת אחרי  מות. בהמשך עברתי על המשניות במסכת יומא שבהם סוקרת המשנה את סדר העבודה, ולבסוף הסברתי את סדר "אתה כוננת" וסדר "אמיץ כח".
כעת, לקראת יום הכיפורים הקרב ובא אני מצרף את הקישורים לשיעורים. מומלץ מאוד ללמוד את סדר העבודה לפני יום הכיפורים.
מי שחסום מגישה ליוטיוב, אפשר למצוא את הקבצים בקישור לגוגל דרייב כאן

בנוסף, אני מצרף מספר קבצים להסברת סדר העבודה.
--
צבי שביט (שטרן)
050-5918412