הצעה להצטרף לקבוצת תזכורות ביהדות - תיקון

צבי שביט

to קבוצת בי'כ זכרון משכן שילה, קבוצת בי'כ נעם יונתן, קבוצת בית המדרש בעפרה, קבוצת גבעת אחיה, קבוצת דבר תורה לפרשת השבוע, קבוצת דיוקי תפילה ולשון, קבוצת הדף היומי, קבוצת ותיקי שילה, קבוצת חידות ביהדות, קבוצת יהדות, קבוצת כהנים, קבוצת לומדות בית המדרש בעפרה, קבוצת לקראת חג, קבוצת מידע גוש שילה, קבוצת מעלה לבונה, קבוצת עבודת יום הכיפורים, קבוצת שבות רחל, קבוצת שילה
בס"ד
בהמשך להודעה הקודמת ששלחתי, התברר לי שהקבוצה שכוללת זמני השבת התמלאה. אני מצרף קישור לקבוצה נוספת זהה שגם כוללת זמני השבת:
צבי
---------

רוצים לקבל תזכורת להניח עירוב תבשילין, לומר יעלה ויבוא, ותן טל ומטר?
מוזמנים להצטרף לקבוצה שקטה לקבלת תזכורות ביהדות. לדוגמה: עירוב תבשילין, יעלה ויבוא, ותן טל ומטר, תזכורות לקראת החגים, תפילה הנאמרת בתאריך מסוים וכד'. יש אפשרות לקבל גם זמני כניסת ויציאת השבת.
קבוצה עם זמני השבת: https://chat.whatsapp.com/B6QZeCGaoIuHsiWgo40ZIR.
קבוצה ללא זמני השבת: https://chat.whatsapp.com/634yj5TnFaUEDV66yakgB7
קבוצה בטלגרם:  https://t.me/joinchat/QigdlkDfhCBt0XQm.

נתקלתם בבעיה בתהליך ההצטרפות לקבוצה? נא לפנות אלי לכתובת zvi...@gmail.com או למספר 0505918412.
ניתן גם להצטרף לקבלת תזכורות בדוא"ל. להצטרפות, נא לפנות אלי לכתובת zvi...@gmail.com
בבקשה העבירו הלאה את ההודעה לחברים, בני משפחה וקבוצות בהם אתם חברים.
צבי שביט 0505918412