חודש טוב!
אני מחפשת זוג, בכל שלב בנישואין, או חלק מזוג המעוניינים בהדרכה זוגית, לא מחייב במשבר קשה, גם לרענון והתחדשות! (בניחוח טו' בשבט ושלג נמס)
המפגשים יהיהו בחינם באזור ירושלים-גוש עציון,
היות וזה חלק מהסטאג' שלי בהדרכה זוגית. (סטו' שנה ג').
במידה ואתן מכירות מישהו שמעוניין ניתן לפנות אליי,
אשמח שתעבירו את המייל הלאה