sarai gool
unread,Jun 2, 2009, 10:13:08 AM6/2/09Sign in to reply to author
Sign in to forward
You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to מחזור א׳, קוממיות, אורטל תורג'מן, אפרת אלינסון, אריאל דיאמנט, דינה פרידמן, הדר נפש, הודיה, יהודית, יעל רובין, לואי, מוריה ונתנאל מויאל, נטלי, נעמה, שירה, שלומית, elir...@gmail.com
אהלן!
אקדים ואומר אשריי שזכיתי לכאלה חברות!
נערוך חפלה קטנה לכבוד המאורע הענק!
ובלעז- אירוסין
בעז"ה ביום חמישי הבא יט' סיון (11 למאי) בשעה 21:30
בביתי- רח' התפוח 5 בית-שמש.
"איש בל יעדר"- אבל תרגישו חופשי לא להגיע אם זה איזשהי טרחה אפילו הכי קטנה.
בואו בשמחה,
אלירן ושרי