מתכבדים ושמחים להזמינכם

0 views
Skip to first unread message

sarai gool

unread,
Jun 2, 2009, 10:13:08 AM6/2/09
to מחזור א׳, קוממיות, אורטל תורג'מן, אפרת אלינסון, אריאל דיאמנט, דינה פרידמן, הדר נפש, הודיה, יהודית, יעל רובין, לואי, מוריה ונתנאל מויאל, נטלי, נעמה, שירה, שלומית, elir...@gmail.com

אהלן!
 
אקדים ואומר אשריי שזכיתי לכאלה חברות!
 
 
נערוך חפלה קטנה לכבוד המאורע הענק!
ובלעז- אירוסין
 
בעז"ה ביום חמישי הבא יט' סיון (11 למאי) בשעה 21:30
 
בביתי- רח' התפוח 5 בית-שמש.
 
 
"איש בל יעדר"- אבל תרגישו חופשי לא להגיע אם זה איזשהי טרחה אפילו הכי קטנה.
 
 
בואו בשמחה,
אלירן ושרי

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages