Fwd: גרעין תורני נווה יעקב- משהו טוב קורה בנווה יעקב

4 views
Skip to first unread message

sarai gool

unread,
Dec 25, 2012, 6:10:27 AM12/25/12
to מחזור א׳, קוממיות


הודעה שהועברה
מאת: חוה שחור <mac...@walla.com>
תאריך: 24 בדצמבר 2012 21:49
נושא: גרעין תורני נווה יעקב- משהו טוב קורה בנווה יעקב
אל: ‫rivku...@walla.co.il‬, ‫batel_...@walla.com‬, ‫sara...@gmail.com‬, ‫bate...@walla.com‬, ‫efrat...@walla.co.il‬, ‫emuna...@gmail.com‬, ‫sapir...@gmail.com‬, ‫adid...@gmail.com
עותק: ‫shira...@walla.com





רגוע  חוה שחור   רגוע

שולח: אלעזר וחוה שחור
נושא: Fwd: גרעין תורני נווה יעקב- משהו טוב קורה בנווה יעקב



בס"ד
שלום לכולם,

אם אתם מעונינים או אם אתם יודעים על אנשים שמחפשים לגור בקהילה תוססת ופעילה,
אם אתם מחפשים להיות שותפים למהפך החברתי-תורני של הדור,
אם אתם מחפשים להיות חלק מפעילות בעלת משמעות בעיר ירושלים
 אנא פנו אלינו-  לגרעין התורני בנווה יעקב כי משהו טוב קורה בנווה יעקב!!!

אם הנכם מעונינים בחוג בית נשמח לבוא ולהפגש עמכם!!!

אנא הפיצו מייל זה!!!
 מלגות למתאימים.

תודה רבה!

חוה שחור
0525802568
"אל תיראוני שאני שחרחורת..."





--
אלעזר שחור
050-4834215

"אל תיראוני שאני שחרחורת..."




--
בברכה,
שָרַי קרנדיאן
sara...@gmail.com
azmana_legarin_4mail2.jpg
azmana_legarin_2.pdf
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages