בוגרים יקרים,
בעזרת ה' ביום חמישי ז' סיון (5.6) אסרו חג שבועות יתקיים אירוע לציון "25 שנה לסניף בני עקיבא גבעת שרת". תחילת הערב במפגש בוגרים ב-18:30.
אנו בשאיפה לציין אירוע זה בנוכחות כל בוגרי הסניף!
כחלק מההכנות לאירוע, אנו צריכים את התמונות שלכם מתקופתכם בסניף (חודשי ארגון, מסעות, תמונות שבטיות, התנדבויות והוואי סניפי). אם יש לכם תמונות, אנו נשמח מאוד שתשתפו אותנו ותשלחו לנו את התמונות לאימייל זה. אפשר גם לשתף תמונות בעמוד הפייסבוק של האירוע- אירוע 25 שנה לסניף גבעת שרת-בית שמש.
זה מאוד חשוב שנצליח ליצור מאגר תמונות גדול, כדי שנוכל להכניס אותם למצגות , לסרטון, ולעוד מספר הפתעות שיהיו באירוע.
בנוסף, נשמח שתשלחו לנו את כתובת הבית שלכם, על-מנת שנוכל לשלוח לכם הזמנה בדואר.
שיהיה לכולנו קיץ טוב, ובתקווה להיפגש בקרוב.
לפרטים נוספים אריאל- 054-9545830,
אביטל- 052-6482079
והודיה-052-3662648
נודה לכם מאוד אם תעשו זאת עכשיו. לכם זה יקח דקה ולנו זה יעזור מאוד! תודה:)