מחצית השקל וקמחא לפסחא

0 views
Skip to first unread message

sarai gool

unread,
Mar 16, 2011, 2:39:00 PM3/16/11
to מחזור א׳, קוממיות, פנינה מלכיאל, אורטל תורג'מן, אפרת אלינסון, אריאל דיאמנט, דינה פרידמן, הדר נפש, הודיה, יהודית, יעל רובין, לואי, מוריה ונתנאל מויאל, נטלי, נעמה, שירה, שלומית
שלום!
מה שלומכם?
כבר שומעים את בוא החג בנפצים ומריחים את חומרי הניקוי באוויר. --
וחשבנו לשוב ולהזכיר לכל היקרים לנו שאנחנו במשפחתון בית הילד בגילה.
במשפחתון אנחנו מגדלים 12 ילדים שהוצאו מביתם מסיבות שונות ומשונות של הזנחה, התעללות, חולי וכד' ומשמשים להם כהורים לכל דבר.
אנחנו המשענת של הילדים האלה בין עם זה בריאותית, לימודית, נפשית, כלכלית וכל דבר אחר...
בבית הילד גדלים 120 ילדים ב10 משפחתונים שונים.
אני פונה אליכם בבקשה שאת התרומות שלכם של מחצית השקל ושל קמחא דפסחא להעיבר אלינו על מנת שנזכה לתמוך גם במשפחות בתקופה זו של השנה ודרככם ודרך המשפחה נתמוך בילדים המקסימים שלנו.
מאלים לכם המון סיעתא דשמיא בכל,
שרי ואלירן קרנדיאן וכל ילדי בית הילד
בברכה,
שָרַי קרנדיאן
sara...@gmail.com

sarai gool

unread,
Mar 16, 2011, 5:19:13 PM3/16/11
to מחזור א׳, קוממיות, פנינה מלכיאל, אורטל תורג'מן, אפרת אלינסון, אריאל דיאמנט, דינה פרידמן, הדר נפש, הודיה, יהודית, יעל רובין, לואי, מוריה ונתנאל מויאל, נטלי, נעמה, שירה, שלומית
אה שכחתי להגיד שאפשר להעיבר לנו את הכסף במזון , צ'ק או להפקיד בחשבון שמיועד לכך.
פרטים מדוייקים אצלנו.
לילה טוב!

בתאריך 16 במרס 2011 20:39, מאת sarai gool <sara...@gmail.com>:
--
קבוצת "מחזור א" אולפנת שעלבים בקבוצות גוגל:
כדי לכתוב לכולם, כתבי אימ"ל ל ma...@googlegroups.com
להערות, ביטולים והוספות hod...@gmail.com
לאתר-שכבה : http://groups.google.com/group/malef



--
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages