שלום!
מה שלומכם?
כבר שומעים את בוא החג בנפצים ומריחים את חומרי הניקוי באוויר. --
וחשבנו לשוב ולהזכיר לכל היקרים לנו שאנחנו במשפחתון בית הילד בגילה.
במשפחתון אנחנו מגדלים 12 ילדים שהוצאו מביתם מסיבות שונות ומשונות של הזנחה, התעללות, חולי וכד' ומשמשים להם כהורים לכל דבר.
אנחנו המשענת של הילדים האלה בין עם זה בריאותית, לימודית, נפשית, כלכלית וכל דבר אחר...
בבית הילד גדלים 120 ילדים ב10 משפחתונים שונים.
אני פונה אליכם בבקשה שאת התרומות שלכם של מחצית השקל ושל קמחא דפסחא להעיבר אלינו על מנת שנזכה לתמוך גם במשפחות בתקופה זו של השנה ודרככם ודרך המשפחה נתמוך בילדים המקסימים שלנו.
מאלים לכם המון סיעתא דשמיא בכל,