תרומות ומעשרות ופדיון כפרות

0 views
Skip to first unread message

sarai gool

unread,
Sep 1, 2010, 3:32:34 AM9/1/10
to מחזור א׳, קוממיות, janetwi...@yahoo.com, יוחנן גול, אפרת סוהאן, אורטל תורג'מן, אפרת אלינסון, אריאל דיאמנט, דינה פרידמן, הדר נפש, הודיה, יהודית, יעל רובין, לואי, מוריה ונתנאל מויאל, נטלי, נעמה, שירה, שלומית, אביגדור, חבצלת אריאל, זיוה
שלום חברים!
בשעה טובה ומוצלחת אלירן ואני התחלנו את מסענו כהורים-מדריכים במשפחתון בית הילד בירושלים.
הקבוצה שלנו מונה 12 ילדים בגילאי 5-14 שהוריהם אינם מסוגלים לגדל אותם בבית. הילדים עצמם סובלים מבעיות למודיות, הזנחה, דימוי עצמי נמוך וכו' וכו'.
השנה בשעה טובה שלושה מהילדים יחגגו בר מצווה ולשם כך אנו זקוקים לעזרתכם. נשמח לקבל תרומות ופדיון כפרות על מנת שנוכל לחגוג לילדים אלו בשמחה את הכנסם לעול מצוות ולו רק לייום אחד הם ירגישו כמו כל ילד רגיל.
 
ניתן להפקיד ישירות לחשבון שנפתח לצורך זה, או בדרכים אחרות.
לעוד פרטים נשמח מאוד לענות-
שרי ואלירן
052-6446476
054-2166512
 
נשמח אם תעבירו לחברים
--
בברכה,
שָרַי קרנדיאן
sara...@gmail.com

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages