CV İŞ BAŞVURUSU

SMMM Zeki ÖZBAY

Bu özgeçmiş www.eleman.net sitesinde oluşturulmuştur ve bu özgeçmişin sahibi tarafından gönderilmektedir. Özgeçmişin içeriğinden sitemiz sorumlu değildir. Sizde aday olarak üye olup iş ilanlarından faydalanabilir veya firma olarak üye olup eleman bulabilirsiniz.

Eleman.net - İş ve Eleman İlanları

Seher Akyüz

Yaşadığı Yer Kocaeli / Körfez / Tütünçiftlik
Cep Telefonu 0538 824 81 75
Doğum Tarihi 08 Ekim 1988
Cinsiyet / Medeni Hal Kadın / Bekar
Ehliyet Yok
Sigara Kullanımı Hayır
Özgeçmiş Güncelleme Tarihi 09-12-2014

Çalışma Bilgileri

Mesleği / Ünvanı MUHASEBE ELEMANI
Çalışma Durumu Çalışmıyor
Toplam İş Deneyimi 1-2 Yıl
Kişisel / Mesleki Bilgi 2005 yılında liseden mezun oldum.Lisedeyken stajımı assan hanil otomotivde yaptım.okul bitttikten sonra sapanca MYO da 2 yıllık muhasebe eğiti mi aldım.Sonra açık öğ. fak. yazılıp 4 yıllık bölüme tamamladım.Bu arada muhasebe bürosunda kendimi geliştirdim.Şuanda muhasebe bürosunda 1yıldır çalışmaktayım tek düzen hesap planına vakıfım fatura işleme,veri girişi,ssk giriş çıkış bildirgesi,cari hesap kontrol ve mutabakatları,BA BS kontrol ve mutabakatları yapmaktayım.Muhasebe konusunda kendimi geliştirmek ve uzmanlaşmak istiyorum.
Çalışmak İstediği Sektörler
    Mali Müşavirlik
Çalışmak İstediği Bölümler
    Muhasebe
Çalışmak İstediği Pozisyonlar
    Ofis Elemanı
Ücret Beklentisi 0-1.000 TL

İş Deneyimleri

Ağustos 2013 / Kasım 2014 Leyla Doğan Serbest Muhasebeci Ve Mali Müşavir (Kocaeli) Mali Müşavirlik » Muhasebe » Ofis Elemanı
muhasebe bürosunda 1yıldır çalışmaktayım tek düzen hesap planına vakıfım fatura işleme,veri girişi,ssk giriş çıkış bildirgesi,cari hesap kontrol ve mutabakatları Banka işleme ve kontrol,,BA BS kontrol ve mutabakatları yapmaktayım.Muhasebe konusunda kendimi geliştirmek ve uzmanlaşmak istiyorum.
Mart 2010 / Eylül 2010 İbrahim Halil Duran Serbest Muhasebeci Ve Mali Müşavirlik Bürosu (Kocaeli) Mali Müşavirlik » Muhasebe » Eleman
Alış ve Satış faturalarının işlenmesi ve dosyalanması ,işe giriş ve işten çıkış bildirgelerinin hazırlanması,dosya düzeni oluşturma,BA BS kontrol etme.
Eylül 2004 / Haziran 2005 Assanhanil Otomotiv Sanayi A. Ş. (Kocaeli) Otomotiv » Muhasebe » Stajyer
Faturalar ve irsaliyelerin tarih sırasına ve numaralararına göre düzenli bir şekilde dosyalama işlemlerinin yapılması,arşiv düzenlemesi....

Eğitim Bilgileri

Genel Eğitim Seviyesi Lisans (Üniversite)
Haziran 2012

Lisans (Üniversite)

Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi - İşletme
Eylül 2009

Ön Lisans (Yüksekokul)

Sakarya Üniversitesi Meslek Yüksekokulu - Muhasebe
Haziran 2005

Lise

Derince Ticaret Meslek Lisesi (Ticaret Meslek Liseleri) muhasebe
Yabancı Dil
İngilizce ( Orta )
Bilgisayar Bilgileri word,excel,powerpoint,eta,orka,luca

Sertifikalar

Sertifika Adı Sertifika Türü Alınan Kurum Alınma Tarihi Açıklama
uygulamalı bordro eğitimi Finans cahit elginkan kurs merkezi Şubat 2014

Referanslar

Adı Soyadı Çalıştığı Firma / Görevi Telefon E-posta
serkan soysal meb de müdür 0505 546 62 91

Bu özgeçmiş www.eleman.net sitesinde oluşturulmuştur. Özgeçmişin içeriğinden sitemiz sorumlu değildir. Sizde aday olarak üye olup iş ilanlarından faydalanabilir veya firma olarak üye olup eleman bulabilirsiniz.

Eleman.net - İş ve Eleman