3. tjedan CSF-a 2008.

Krešimir Pavičić

to _klubkulture info

14.03.2008.

Sajam studija
Sajam studija treću godinu zaredom predstavlja hrvatska sveučilišta i studije križevačkim maturantima po izravnom principu „studenti maturantima“, s kratkim predavanjem mr.sc. Hrvoja Belanija (FER, Zagreb) o Bolonjskom procesu, uoči smotre Sveučilišta u Zagrebu 28.-30.3.2008.
Gimnazija Križevci, Milislava Demerca 8
Moderatorica: Sanela Štubelj. Ulaz slobodan

Zadruga (Zabok)
kmf_zadruga.jpg
Samo mjesec dana nakon rasprodanog zagrebačkog Purgeraja, kultni rockeri Zadruga iz Zaboka prvi put u Križevcima! Legendarni Kreš s ekipom i motornom pilom pokazat će zašto glazbena legenda o zagorskom punku i dalje živi, nakon tri albuma i ulaska benda u punoljetnost ove godine.
Zagrijava: DJ Bubi. Ulaz 35 kn / 45 kn

15.03.2008.

Zrenjaninski kulturni vikend: Pozdrav iz Zrenjanina - Gabrijela Parigros
Izložba serije razglednica formata 100×70 cm Pozdrav iz Zrenjanina autorice Gabrijele Parigros, akademske slikarice i mlade predstavnice Umetničke asocijacije underground kritičara zrenjaninske kulture s njenim viđenjem zrenjaninskih razglednica. U sklopu izložbe bit će uprilićena projekcija kratkog filma o propasti jedne od najljepših vila u Zrenjaninu.
Deset radova zapravo su foto-montaže sa zrenjaninskim motivima sa svrhom ironičnog prikaza svih urbanističkih promašaja toga grada. Na Parigrosinim uradcima našli su se, između ostalog, most na suhom preko kojeg prelazi kralj Petar I Karađorđević, pa spomenik strip i filmskom junaku Batmanu, umjesto navedenog kralja, osloboditelja nekadašnjeg Velikog Bečkereka, kao i sportski centar “Partizan”, ispred kojeg paradiraju pijetlovi.
Klub kulture, Mažuranićev trg 1
Postav: Gabrijela Parigros. Ulaz slobodan
www.freewebs.com/maniacfotoalbum/gabrijelaparigros.htm
www.zutacigla.com/zrart.html

Zrenjaninski kulturni vikend: Impurita, Memlah
Cjelovečernji koncert zrenjaninskih sastava: Impurita, beskompromisni underground, na sceni furiozni metal hardcore, privatno druželjubivi i pozitivni.
Memlah, interesantan spoj više glazbenih pravaca, meditativno i bez pjevanja. Oba sastava imaju studijske materijale za koje traže izdavača.
Klub kulture, Mažuranićev trg 1
Zagrijavaju: Johnny Cage & elf2.0 (back2back) / Guerilla Radio Show. Ulaz slobodan

16.03.2008.

Zrenjaninski kulturni vikend: Huddersfield - Making of
Kratki dokumentarac Dušana Udickog sa snimanja filma Huddersfield (drama, SR, 2007.) koji prati uspješan kraj puta jednog scenarija Uglješe Šajtinca, prema riječima samog autora: “…moguće je da sam samo bio umoran od priče. Želeo sam da pronađem Ðavola i prebijem ga bezbol palicom. Kada sam ga konačno pronašao ni njemu ni meni nije bilo ni do čega. Otišli smo na piće, isplakali se jedan drugom na ramenu i kada sam ponovo ostao sam, seo sam i napisao o svemu tome.”
Dušan Udicki (Zrenjanin, SR, 1.5.1970.) - od 1990 radi kao filmski redatelj, snimatelj i montažer. Najdraža forma su mu kratki i dokumentarni filmovi, no također režira i montira ekološke filmove i glazbene spotove. Autor nekoliko kratkometražnih filmova: “Ljubav” (1993.), u tandemu sa Uglješom Šajtincem – “Prokurator” (1994.), “True love waits” (2002.), “Isinita priča o kišobranu, biciklu, jednom metku i uskršnjem zeki” (2003.). U prosincu 2004. osvojio je prvu nagradu na II. festivalu filma i videa u Novom Sadu za film “Cutting Songs”, s kojim je sudjelovao na festivalima diljem Europe. Također radi kao fotograf. Član nezavisne video produkcije “Creative Team Digital Still” iz Zrenjanina. Živi i radi u Zrenjaninu.
Ukratko, radnja filma Hadersfild se događa u malom gradu u Srbiji, u kojem glavni junak priče, tridesetogodišnji Raša živi s ocem alkoholičarem i krpa kraj s krajem davajući instrukcije i vodeći emisiju na lokalnoj radio stanici. Monotoniju njegova života i drugih zarobljenika provincije prekida veselo okupljanje drugova iz srednje škole koje s vremenom prerasta u emocionalni ringišpil prisjećanja i sumornog poniranja u dubinu duše. Otkriva se zlokobni pečat kojim je posljednje desetljeće dvadesetog stoljeća obilježila čitavu generaciju, kao i odgovor na pitanje: Imaju li oni snage nastaviti?
Uglješa Šajtinac - diplomirao je dramaturgiju na FDU u Beogradu 1999. godine, kada postaje i dobitnik nagrade Slobodan Selenić. Od dramskih tekstova profesionalna izvođenja imali su: Rekviziter u BDP-u (preveden na engleski i igran u engleskom izvođenju na Festivalu Savremene evropske drame, Huddersfield, Engleska, 2000.god.), Pravo na Rusa u SNP-u (nagrada Slobodan Selenić za najbolji diplomski tekst) i Govorite li australijski u Narodnom pozorištu Toša Jovanović u Zrenjaninu, Hadersfild i Banat u Jugoslovenskom dramskom pozorištu. Dobitnik Sterijine nagrade za suvremeni domaći tekst na Sterijinom pozorju 2005. godine za dramu Hadersfild. Redovni profesor Akademije umetnosti u Novom Sadu, odsek Dramaturgija.
Klub kulture, Mažuranićev trg 1
Dokumentarni, Srbija, 2007., 30′
Autor/montaža: Dušan Udicki. Produkcija: Digital Still Zrenjanin. Ulaz slobodan

kmf_zadruga.jpg