Klub Vivasan - pierwsze kroki

1 view

Aleksander Szczetenko

to Klub Vivasan
Witam serdecznie moich przyszłych klubowiczów. Jak widać po ilości
członków naszej grupy, my dopiero zaczęliśmy. Bazową platformą tej
grupy będzie serwis informacyjny o problemach zdrowotnych, a
jednocześnie sklep internetowy www.pl.vivasan.org. Jestem
dystrybutorem firmy Vivasan, a jednocześnie konsultantem do spraw
zdrowia. Żeby mianować siebie na takie "stanowisko" nie koniecznie
trzeba ukończyć Akademię medyczną, chociaż wiele godzin tam spędziłem,
ale jako pasjonat, ponieważ uprawiając całe życie przeróżne sporty, w
tym ekstremalne (zimowa kąpiel w rzece, czy morzu chyba do nich
należy) musiałem wiedzieć - co się dziej w tym momencie z organizmem.
Chciałem wiedzieć, co może mi grozić (bo prawie zawsze jestem sam na
sam z przyrodą). Chciałem mieć wszystko pod swoją kontrolom. W ogóle
wiedza o fizjologii i zasadach funkcjonowania organizmu jest
potrzebna, jeśli chcesz osiągnąć wysoki poziom zdrowia, jeśli nie
chcesz chorować i ciągle utrzymywać formę fizyczną. Z produktami i
firmą Vivasan poznałem się przypadkowo, jak większość z nas, niby
przypadkowo spotyka na swojej drodze życiowej, ale produkty, plan
marketingowy, koncepcja i możliwości rozwoju osobistego, również
korzyści wynikające ze współpracy z tą firmą, na tyle mnie zachwyciły,
że postanowiłem przyłożyć wszelkich starań, żeby o produkcji Vivasan
dowiedziało się jak najwięcej osób, ponieważ to jest zdrowie, wygląd,
i niezależność finansowa. A więc zapraszam do dyskusji na tematy
zdrowia, urody, kultury fizycznej i oczywiście produktów Vivasan.
Pozdrawiam. Aleksander.