Se mai gandeste cineva sa dezvolte pe mai departe kiwi linux?

Catalin Ionut

Dec 29, 2011, 6:52:27 AM12/29/11
to kiwi...@googlegroups.com

Se mai gandeste cineva sa dezvolte pe mai departe kiwi linux?

Poate sa treaca pe alt mediu poate LXDE sau pe Gnome 3.

Flore Adrian

Dec 30, 2011, 3:00:52 AM12/30/11
to kiwi...@googlegroups.com

Se pare ca nu. Probabil nu mai au timp sau fonduri sau..... (sa fiu rau) poate s-au plictisit de munca gratuita.

Date: Thu, 29 Dec 2011 03:52:27 -0800
From: catalin...@gmail.com
To: kiwi...@googlegroups.com
Subject: [kiwilinux] Se mai gandeste cineva sa dezvolte pe mai departe kiwi linux?

--
Înainte de a posta citiți regulile listelor de discuții http://ubuntu.ro/comunitate/participa/listediscutii/conduita
Pentru a posta pe acest grup trimiteți un mail la adresa kiwi...@googlegroups.com

Catalin Ionut

Dec 30, 2011, 4:32:39 AM12/30/11
to kiwi...@googlegroups.com
pacat, kiwi linux a fost primul linux pe care mi l-am instalat si pe el am invatat cum sta treaba

Mircea Gabriel

Dec 30, 2011, 4:40:17 AM12/30/11
to kiwi...@googlegroups.com
Si pentru mine Kiwi a fost primul.... Dar daca te uiti atent nu sunt schimbari asa majore intre el si ubuntu, sau alte derivate ubuntu :D. Era frumoasa ideea de a avea o distributie a noastra, iar acum in momentele astea cand avem gnome shell, unity, am fi putut alege mai multi din comunitate ce e mai potrivit pentru noi ca si interfata. Eu m-am indreptat usor spre Linux Mint, deoarece mi se pare ca incearca sa faca lucruri frumoase si utile.
Mircea Gabriel

Catalin Ionut

Dec 30, 2011, 1:01:46 PM12/30/11
to kiwi...@googlegroups.com

Eu totusi sper sa nu moara proiectul, ca ar fi pacat.

Cristian Moldovan

Jan 7, 2012, 6:08:02 PM1/7/12
to kiwi...@googlegroups.com
Si pentru mine tot Kiwi a fost primul Linux folosit, acma folosesc Linux Mint pentru ca este cel mai potrivit pentru mine.

Imi pare rau ca nu se mai continua munca la acest sistem.
Luna trecut am donat 2 euro la Linux Mint, daca se continua munca la Kiwi ii donam aici.

Alexandru Fira

Jan 8, 2012, 2:20:00 AM1/8/12
to kiwi...@googlegroups.com
  Eu sint un visator.
  M-am gindit la un sistem bazat pe Ubuntu, cu interfata grafica de tip JWM la fel de bine configurata ca si cea de la Puppy, PCManFM ca si filemanager, Libreoffice ca si suita Office, K3B ca si program de ars pe DVD-uri; Flash inclus, Mplayer si VLC Player pentru filme si muzica, Firefox si Midori ca si browsere. Sa includa drivere pentru modemurile Speedtouch si Huawei, drivere pentru wireless, program de ADSL PPPoE, Simplescan pentru scanner, Gimp si Kolourpaint pentru desenat, pictat, prelucrat poze etc.
  Sa aiba si varianta live DVD cu optiunea instalarii directe pe stick pentru a face live USB key, pentru navigare ocazionala sau recuperat fisiere.

                 Alex

Phone number: 004-0364412643
Mobile phone number: 004-0770607699
Messenger ID: firaalexandru
Skype ID: alexfiracluj

Calin Miclaus

Alexandru Fira

Jan 8, 2012, 8:48:10 AM1/8/12
to kiwi...@googlegroups.com
  Multumesc ! O sa incerc.
  M-a impresionat teribil interfata grafica de tip desktop integrat, dar pe baza de JWM a variantelor mai vechi de Puppy.
  Nu am reusit sa configurez WM-urile sub Ubuntu in acest fel. Folosesc XFCE, LXDE, rareori FVWM, FVWM-Crystal, uneori Gnome. LXDE e ca traznetul, dar totusi Puppy si pupleturile sint si mai rapide.
  Folosesc cu brio K3B, VLC, Mplayer, Smplescan, Xsane, Kolourpaint (foarte eficient...!), Gimp.
  Surpriza a fost ca si mama se descurca cu FVWM. un pic ciudat dar...